خصوصیات کلی و جالب متولدین دی ماه

کار و فعالیت

برتری

انتهای پیام

به گزارش برنا؛ اگر به سمبل تولد خود نگاه کنید، بزی خواهید دید. اما شما انسان دقیقی هستید و به همین جهت، متوجه دم بز نیز خواهید شد. اینجانور که دمی مانند ماهی دارد، ماه تولد شما را تمثیل می‌کند. شما از گروه خاک می‌باشید، اما دم ماهی نشانگر این است که بعضی از خصوصیات شما، مانند گروه آب می‌باشد. شاید جا‌ها سمبل خود را یک بز کامل دیده باشید، اما باگذشت زمان سمبل شما تغییر کرده و شکل فعلی خود را، دارد. اگر از خصوصیات شما بحث شود، وجود دم ماهی را بهتر درک خواهید کرد. شما انسانی باثبات، لجوج، پرکار، شاد، عاق ل و قوی هستید که آرزوی پیشرفت را دارید و این نیروی کار و موفقیت را ستاره شما، به شما ارزانی داشته است.

شادی

شما به دلیل تأثیر ستاره ساتورن به برتری اهمیت خاصی می‌دهید و شیفته انسانهای بر‌تر اجتماع هستید. عقل پرکاری دارید و می‌توانید تحصیلات عالیه داشته باشید، اما اگر هم چنین امکانی نداشته باشید، خودتان مطالعه کرده و آموزش می‌بینید و موضوعی را بهتر از هر کسی یاد می‌گیرید. اگر جایی، راجع به موضوع مورد علاقه شما که اطلاعات اندکی در مورد آن دارید، بحث و گفتگویی باشد، به دقت گوش داده و به همین جهت فرهنگ بالایی دارید. در سایه «ساتورن» در تمامی رشته‌ها، انسان‌های موفق دی ماه، وجود دارد. «الویس پرسیلی» خواننده پاپ که درهای تازه‌ای به روی دنیای موسیقی باز کرد و بیست سال شهرت خود را حفظ کرد، متولد دی ماه بود. در آن سال‌ها خوانندگان زیادی پا به عرصه موسیقی گذاشته و شما نیز نام آنان را شنیده‌اید، اما خیلی زود، شهرت آنان از بین رفت، فقط «الویس» موفق شد که شهرت خود را تا آخر عمر حفظ نماید.

احساسات

استخوان‌ها و دندان‌ها

متولد دی ماه مدر سایه عقل، نیروی طراحی، پرکاری و مهارت خود، کمابیش در تمامی رشته‌ها، شهرت یافته است.

خصوصیات کلی دی ماهی ها به اختصار

افرادی که با شما روبرو می‌شوند، تصور می‌کنند که شما نمی‌توانید شاد باشید. زیرا شما بسیار جدی و فعال بوده و راجع به کارهای مهم فکر کرده و مسئولیت زیادی قبول می‌کنید. به عبارت دیگر، افرادی که‌شناختی از شما ندارند، چنین تصوری در مورد شما دارند. زیرا در اصل شما، انسانی شیرین و شاد ودلنشین هستید، اما این خصوصیات خود را به راحتی آشکار نمی‌کنید. افراد دیگر، به هیچ وجه، دوست ندارند که مردم از آن‌ها انتقاد کرده و یا سرزنش کنند. اما شما چون انسانی صبور و دقیق هستید، حتی اگر از صحبت دیگران خشنود نباشید، به انتقاد آن‌ها گوش داده و اگر حتی داشته باشند و یا دوست شما باشد، سخنانش را قبول می‌کنید.

بخوانید:  سایت های غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود میشوند

شما وابسته آداب و سنن، بسیار محافظه کار، صادق، وابسته به دوستان و نزدیکان و خانواده خود بوده و صبور و لجوج و مصر و بسیار شکاک هستید. و هرگز کاری را که انجام شده و یا اتفاقی که افتاده فراموش نمی‌کنید. صبوری و شکیبایی شما در زمینه کاری بسیار پرارزش می‌باشد، اما شک و تردید زیاد و لجاجت، گاهی به نفع شما نمی‌باشد. ستاره شما «ساتورن» که تمثیل کننده دیسیپلین می‌باشد، موجبات پیشرفت زیاد شما را در زندگی فراهم می‌کند. و نیز این ستاره در این مورد اصرار خواهد کرد. شما تحت نفوذ و اداره «ساتورن» می‌باشید و این ستاره می‌خواهد که انسان‌های تحت حمایت او، پیشرفت کرده، معروف شده و به شهرت جهانی دست یابند.


آیا این خبر مفید بود؟

شما از گروه خاک، انسانی منطقی می‌باشید که ارزش ماده را به خوبی می‌دانید. و نیز اطلاع دارید که برای دست یافتن به راحتی و خواسته‌های خود در زندگی وجود ماده ضروری می‌باشد. و برای تحقق آرزوهای خود، پول نیاز دارید. شما خسیس و ناخن خشک نیستید، اما به خوبی درک می‌کنید که نباید پول را بیهوده خرج کرد. و این پول را شما خودتان به دست می‌آورید. در میان متولدین دوازده ماه سال، انسان‌هایی که بهترین راه کسب درآمد را می‌دانند، متولدین دی ماه می‌باشند. «ساتورن» به انسان نیروی طراحی و نقشه، فوق العاده‌ای می‌دهد. که این نقشه و طرح‌ها خیلی کامل‌تر از طرح‌های متولدین ماه‌های دیگر می‌باشد. زیرا ستاره دیسیپلین به شما نیروی نکته سنجی و بررسی طرح کلی را داده است.

دوستی‌ها

فرصت‌ها

شما به دوستی اهمیت زیادی داده و در این مورد بسیار دقیق و انتخابگر هستید. چون به احساسات خود واقف هستید و نمی‌خواهید که احساساتتان جریحه دار شود، به ندرت و مشکل، با کسی صمیمی می‌شوید. دیگران تصور می‌کنند که شما اخمو و جدی هستید و از رفاقت و دوستی زیاد خشنود نمی‌شوید، در حالی که واقعیت ندارد، شما آرزو دارید که طرف مقابل، شما و احساسات شما را به خوبی درک کرده و مورد پسند دیگران بوده و محبوب و مورد اطمینان و اعتماد باشید، اما همیشه ترس از شکست و شک و تردید شما، مانعی برای رفاقت و دوستی می‌باشد. در واقع، تمثیل کننده دیسیپلین، «ساتورن» به شما شعف و رحمت نمی‌دهد. اگر اطرافیان از شما در مورد مسائل کاری انتظاراتی داشته باشند، بهتر و صحیح‌تر است. اما ماه تولد شما به اندازه ماده، احساسات را نیز تمثیل می‌کند. و دم ماهی برج بز نیز آشکارکننده این احساسات شما می‌باشد. نمی‌توان گفت که دوستان زیادی دارید، اما در مورد دوستان خود، از هیچ نوع فداکاری و ایثار، دریغ نمی‌کنید.

بخوانید:  ۴۱ جایگاه ثابت برای ذبح دام در استان تهران

ستاره شما «ساتورن» استخوان و دندان‌ها را تمثیل می‌کند. ماه تولد شما، زانو‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. اگر در لحظه تولد تأثیر قوی ستاره دیگری وجود نداشته باشد، سیستم استخوانی انسان‌های متولد دی ماه، فوق العاده است. یعنی اندامشان بسیار، خوش فرم می‌باشد. زیبایی و خوش فرمی اندام «مارکلین» که گذشت سال‌ها هم، اثری در آن نداشته است، زبانزد مردم می‌باشد. به علاوه در سایه سیستم استخوانی خود، بسیار فنوژنیک هستید. اما باید هم در مورد استخوان و هم دندان خود، بسیار دقیق باشید. ساتورن که شما را تحت تأثیر خود دارد، و شما باید به استخوان‌ها و دندان‌های خود، خوب برسید.

ستاره شما

شما در مورد ابراز محبت، خجالتی، مشکوک و بی‌دقت هستید. در واقع انسانی هستید که دوست داشتن و عشق ورزیدن و خوشبخت کردن کسی را که دل به او بسته‌اید، خوب می‌دانید. اما این خصوصیات بر‌تر خود را به سختی آشکار می‌کنید. شما اگر تحت فشار قرار گیرید، مشکوک می‌شوید. اما اگر طرف مقابل صبور بوده و انتظار علاقه و توجه را از سوی شما، داشته باشد، در این صورت نیز، تأمل کنید. تن‌ها، انسانی که شما را خوب درک کند و احساسات قوی داشته و عاقل باشد، راه حل این مشکل را پیدا می‌کند.

ستاره شما تمثیل کننده دیسیپلین، «ساتورن» می‌باشد. و ستاره‌ای بسیار تأثیر گذار و بانفوذ می‌باشد، حتی از ستاره ساتورن به عنوان «معلم ستاره‌ها» نیز بحث می‌شود. این ستاره قبل از هر چیزی می‌خواهد شما دقیق باشید، مناسب با شرایط حرکت کرده، از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و با طرح و نقشه قبلی پیش بروید. شاید با خواندن این مطالب، دلگیر شده و تصور کنید که انسانی بدشانس هستید، چون ستاره شما می‌توانست، تمثیل کننده ثروت، فراوانی و شادی «ژوپی‌تر» و یا تمثیل کننده زیبایی و عشق «ونوس» و یا «خورشید» باشد. اما خیلی سریع مأیوس نشوید، ستاره شما «ساتورن» معلمی افسونگر است. اگر همراه او حرکت کنید، به تمام خواسته‌ها و امیدهای خود در زندگی خواهید رسید. یکی از موفق‌ترین انسان‌های ساتورن، دومین میلیاردر جهان می‌باشد که پول، شهرت و همه چیز را به دست آورده است. ملایم‌ترین ستاره‌ها نیز، صفاتی اشتباه به انسان‌ها می‌دهند. حتی گاهی دیده می‌شود که خوش شانس‌ترین انسان‌ها نیز، بی‌قرار، می‌شوند. اما ستاره بسیار مؤثر شما چنین نیست. تصمیم او قطعی می‌باشد. شما را به سوی موفقیت سوق داده و تمام خواسته‌هایتان را برآورده خواهد کرد.

بعد از تکمیل، طرح و نقشه کامل و بی‌نقص خود، زمان به دست آوردن فرصت‌ها خواهد بود. شاید از به دست نیاوردن فرصتی خوب در طول عمر خود، شکوه نمایید، هرگز تصور درستی نیست هر انسانی در طول عمر خود فرصت‌های زیادی به دست می‌آورد. مسئله اساسی یادگیری به موقع فرصت‌ها و استفاده به جای آن‌ها می‌باشد.

بخوانید:  کیفیت هوای تهران در روز جاری

محبت

 





انسان‌های متولدین دی ماه پرکار هستند. انسان تنبل متولد دی ماه، به ندرت دیده می‌شود. و اگر چنین باشد حتمآ در لحظه تولد وی، ستاره دیگری تأثیر گذاشته است. شما انسانی پرکار و صبور هستید که در برابر سختی‌ها مقاومت کرده و هرگز عقب نشینی نکرده، بلکه ایستاده می‌اندیشید و سپس راه حل مشکل را پیدا می‌کنید. مجادله و کوشش شما را خسته نمی‌کند، بلکه موجب شادی و سرزنده بودن شما می‌شود. شما نیروی اراده و مدیریتی دارید که انسان‌های کمی، صاحب آن نیرو می‌باشند. یعنی نه تنها کاری را طراحی کرده و انجام می‌دهید، بلکه شرایط را کنترل کرده و انسان‌ها را تحت اداره خود قرار می‌دهید.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

شخصیت خیلی عالی دارند ، لایق و کاردان ، رئیسی خوب ، انتقام جویی شدید ، بی آلایش و ساده پوش ، آرام ، صبور ، محتاط ، مرد عمل ، دارای تحمل زیاد ، مقتدر ، جاه طلب ، جدی ، کوشا ، فعال ، سرکش ، واقع بین ، پول دوست ، بیهوده انرژی خود را تلف نمی کنند ، از تجربه های خود و دیگران به خوبی استفاده می کنند ، با وجدان و با شرف ، سودجو ، خودکفا ، تمیز ، حس مسئولیت زیادی دارند ، دشمن ولخرجی و اسراف می باشند ، حسابگر ، با تجملات مخالف هستند ، صاحب مقام و شان ، سازمان هنده ای خوب ، سیاستمدار ، کوشا ، مطمئن ، خونسرد ، تودار ، مالک همسر خویش ، بدبین و حسود ، متنفر از طلاق گرفتن ، عدم اعتماد به نفس کافی ، خانواده دوست ، قدرت طلب ، خشک ولی مهربان ، خشن ، زبان نیش داری دارد ، شاد ، بانشاط ، باطنی خروشان دارد ، غیر قابل گذشت ، قدرشناس ، اغلب اوقات خجالتی ، بد اخم و بد عنق ، دارای نظم و انضباط ، حافظه قوی دارد ، زود سرکارش می آید و دیر می رود ، متنفر از تنبلی ، اهل دارو و دکتر ، مداوم و خونسرد ، ثابت قدم ، مذهبی ، خودکار ، شنونده ای خوب ، گاهی اوقات لجباز.

سر‌شناسان متولد دی ماه

ماده