خیرین و نیکوکاران حق بیمه ۵۲۰۰ محروم و نیازمند را تقبل کردند

وی ادامه داد: پرداخت مستمری به بیمه شده، پرداخت مستمری کار افتادگی و یا پرداخت مستمری به بازماندگان برخی از سرفصل‌های خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محسوب می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: خیرین و نیکوکاران حق بیمه ۵ هزار و ۲۰۰ محروم و نیازمند را تقبل و پرداخت کنند و دولت نیز دو برابر این حق بیمه را پرداخت خواهد کرد.

بنابراین گزارش، در این جلسه عبدالله دارایی؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، البرزی؛ قائم مقام کمیته امداد استان البرز و جواد خزایی؛ سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خیرین حضور داشتند.

وی با اشاره به حمایت از محرومان و افرادی که دچار مشکلات معیشتی هستند، خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این افراد را بیمه می‌کند و امیدواریم خیرین و نیکوکاران به افرادی که توانایی پرداخت حق بیمه خود را در قالب این بیمه ندارند، کمک کند.

خیرین و نیکوکاران حق بیمه ۵۲۰۰ محروم و نیازمند را تقبل کردند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در خصوص کار خدا پسندانه خیرین و نیکوکاران، تصریح کرد: این راهی است که شما انتخاب کرده اید و کاری با عظمت است و خداوند برکاتی به شما خواهد داد.

بخوانید:  تشکیل کمیته امنیت غذایی در آذربایجان غربی


|





منبع