خیرین و واقفان از فعالیت شرکت های دانش بنیان حمایت کنند


رئیس پارک علم و فناوری قزوین تصریح کرد: یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ایجاد اشتغال در حوزه فناوری است و اگر ما بتوانیم در حوزه علم و فناوری سرمایه‌گذاری کنیم بی شک بیش از هر زمان دیگر زمینه تولید و اشتغال بهتر از قبل مهیا می شود.


|

خیرین و واقفان از فعالیت شرکت های دانش بنیان حمایت کنند

در این نشست حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف برای توسعه همکاری با پارک و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در فعالیتهای اوقاف اعلام آمادگی کرد.

احمدی با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای ورود اوقاف به مجموعه پارک علم و فناوری اظهارداشت: درصدد ایجاد راه‌های مناسب در گسترش همکاری باشیم تا متولیان حوزه اوقاف به بهترین وجه ممکن بتوانند به حوزه علم و فناوری ورود کنند.

وی با تاکید بر جهت ‌دهی خیرین در مسیر  امور خیریه دانش بنیان افزود: خیرین مدرسه ساز باید تشویق شوند تا به حوزه فناوری ورود کنند و برای هدایت و تشویق خیرین در این حوزه نیازمند برنامه مدونی هستیم که با ایجاد یک اتاق فکر مشترک با حضور نمایندگانی از پارک علم و فناوری قزوین، اداره کل اوقاف استان و خیرین می‌توان به این امر رسیدگی کرد.

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این نشست اظهار داشت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از اقتصاد دانش بنیان است و از آنجا که امروزه اقتصاد دنیا بر پایه اقتصاد دانش‌بنیان استوارشده لازم است ما نیز به این موضوع با توجه به شرایط خاص منطقه، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

بخوانید:  حمایت بیش از ۱۷۰ نماینده مجلس از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برای آشنایی با فناوری های نو و دانش بنیان مستقر در مجموعه پارک علم وفنآوری قزوین ضمن بازدید از این مجموعه، با جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین دیدار کرد.





منبع

رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: در صورت حمایت خیرین و واقفان از توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان زمینه افزایش اشتغال و تولید مهیا می شود.

احمدی 77

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف