دادستانی گرمسار مماشاتی با ترک فعل مدیران ندارد

به گزارش برنا؛ وحید محمدی در نشست پیشگیری از وقوع جرم در ادارات دولتی و حقوق بیت‌المال شهرستان گرمسار بیان کرد: هر مدیر و مسوولی درباره حفظ بیت‌المال هزار برابر بیشتر از حفظ اموال شخصی خود مسوول است و این در حالیست که وقتی به ادارات مختلف وارد می‌شویم ایرادهای زیادی در خصوص حفظ بیت‌المال و حقوق عامه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر جایی بیت‌المال به صورت عام و یا خاص وجود دارد باید برای حفظ و حراست آن کوشا باشیم، افزود: اگر این مساله رها شود در برخی موارد حقوق بیت‌المال تضییع می‌شود و به دنبال آن حقوق عامه نیز درگیر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرمسار با تأکید بر اینکه در این شهرستان ترک فعل مسوولان در ادارات احساس می‌شود، گفت: هر مسوول باید در مقابل وظایف خود احساس وظیفه داشته باشد و در این بین دادستانی گرمسار نیز با افرادی که حقوق عامه مردم را ضایع و به بیت‌المال آسیب وارد کنند برخورد می‌کند و در این زمینه با فردی مماشاتی ندارد.

محمدی با بیان اینکه اگر همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی کار خود را به درستی انجام دهند نیازی به حضور دادستانی نیست، اضافه کرد: ترک فعل مسوولان دستگاه‌های اجرایی موجب تضییع حقوق عام و بیت‌المال می‌شود و در صورت گزارش این موضوع، هر مدیری در هر مرتبه‌ای باشد مرتکب جرم شده و حداقل ۱۰ سال حبس و انفصال از خدمات دولتی در انتظار او است.



منبع

بخوانید:  مشکل زیرساخت‌ مناطق حاشیه‌ای شهر حل می‌شود