دانشگاه کلمبیا دانشجویان را تهدید کرد

براساس گزارش نیویورک تایمز به نقل از نامه ای که به اردوگاه اعتراضی در محوطه دانشگاه ارسال شده است، کلمبیا به دانشجویان هشدار داده است که باید تا ساعت 2 بعدازظهر (18:00 به وقت گرینویچ) محل تجمعات را ترک کنند و به سیاست های دانشگاه متعهد باشند در غیر این صورت با تعلیق و خطر اخراج شدن مواجه خواهند شد.

در این نامه آمده است: اردوگاه غیرمجاز شکل گرفته در محوطه دانشگاه کلمبیا، محیطی ناخوشایند برای اعضای جامعه ما ایجاد کرده است. این دانشگاه افزود که یک “محل برگزاری جایگزین” به تظاهرکنندگان پس از دوره امتحانات ارائه خواهد شد.

پیشتر رسانه های آمریکایی خبر دادند که مذاکرات بین معترضان و مدیران دانشگاه کلمبیا پس از اینکه رئیس دانشگاه گفت این مؤسسه از حمایت از اسرائیل که یکی از خواسته‌های اصلی معترضان است دست نخواهد کشید متوقف شد.

دانشگاه کلمبیا درحالی دانشجویان را مخل آرامش دانشجویان معرفی می کند که حتی دانشجویان یهود نیز در حمایت از همتایان خود بر علیه سیاست های آمریکا و حمایت های ارگان های این کشور از رژیم صهیونیستی به جنبش اعتراضاتی دانشجویان پیوسته اند.

همچنین در بیانیه مذکور آمده است: ما متاسفیم که باید این اقدامات را انجام دهیم، اما باید نظم را به محوطه دانشگاه بازگردانیم تا همه دانش‌آموزان بتوانند کار خود را برای ترم جاری تکمیل کنند، در امتحانات موفقیت عمل کنند و در جامعه احساس خوشی کنند.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، دانشگاه کلمبیا آمریکا در بیانیه ای هشدار آمیز، دانشجویان معترض را تهدید کرد که اگر دست از اعتراضات خود نکشند، این افراد با خطر اخراج شدن یا تعلیق روبرو خواهند شد.

بخوانید:  کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید