دانش ایرانی/ تبدیل داده‌‎های مجازی به ثروت حقیقی توسط جوانان ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ خدماتی که در بسترهای آنلاین، نرم‌افزارها و سامانه‌های مبتنی بر کلان داده و با استفاده از فناوری‌های نوظهور ارائه می شود تا فعالان اقتصادی بتوانند با استفاده از این ظرفیت‌ها رونق گیرند. یکی از شرکت‌هایی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود کرده، شرکت دانش‌بنیان مدیریت فردای اندیشه آرنا است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دانش ایرانی/ تبدیل داده‌‎های مجازی به ثروت حقیقی توسط جوانان ایرانی

کشف تقلب و تشکیل صف در مورد یک کالا و خدمت خاص، مدیریت فاکتورها و حواله‌ها، افزایش فروش از طریق روانشناسی مشتری و رصد لحظه‌ای تحولات بازار از دیگر امکانات این سامانه  است.

یکی از محصولات این شرکت دانش‌بنیان، سامانه‌های ارزیابی مشتریان است. این سامانه‌ها، در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، مسئولیت ارزیابی، سنجش و هر گونه تحلیل مبتنی بر مشتری را در بازار، برعهده دارد. در شرکت‌های که تعداد زیادی مشتری دارند، کنترل عملکرد مشتری و ارزیابی رفتار او با تکیه بر روش‌های سنتی سخت است. برای نمونه، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ پخش، از طریق این سامانه رفتار مشتریان خود را تحلیل می‌کنند.

بخوانید:  این کامپیوتر عجیب اپل، گران‌ترین کامپیوتر دنیاست+عکس

انتهای پیام/

این مجموعه در دو بخش مختلف ارائه خدمت می‌کند. یکی از خدمات این شرکت که با استفاده از  ابزارهای فناورانه ارائه می شود به کسب و کارها کمک می کند تا رفتار مشتری را تحلیل کنند. از سوی دیگر، به شرکت‌هایی که داده‌های عظیم در اختیار دارند، کمک می کند تا داده خود را مدیریت و در راستای منافعشان به کار گیرند.





منبع آیا این خبر مفید بود؟