درآمد ۳۰۰میلیاردتومانی گردشگری لرستان در نوروز امسال / قلعه فلک الافلاک چهارمین اثر پربازدید کشور در ایام نوروز


دالوند  تعداد جلسات ستاد هماهنگی ستاد سفر و کمیته های ذیل این ستاد را به ترتیب ۲۶ جلسه و ۳۰ کمیته عنوان کردو ساماندهی مبلمان فضای شهری، پارک ها و ایجاد پایگاه های موقت خدمات سفر را از مهم ترین اقدامات ستاد خدمات سفر برشمرد.





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

دالوند ساماندهی پیچ حادثه خیز گاوکش دلفان، چهارخطه خرم آباد به کوهدشت و چهارخطه ازنا به شازند را مهم ترین این پروژه ها معرفی کرد.

معاون عمرانی استاندار لرستان  اجرای برنامه های فرهنگی در اماکن گردشگری استان از جمله قلعه فلک الافلاک را از دیگر برنامه های ستاد خدمات سفر نوروزی قلمداد کرد و ادامه داد : نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در محوطه قلعه، برنامه های گردشگری برای کودکان، راه اندازی محل های سرو غذای گردشگران، حضور دستگاه های خدمت رسان در باغ گلستان، استقرار اکیپ های امر به معروف و نهی از منکر در فضاهای پر بازدید، برگزاری محافل انس با قرآن برای اولین بار در محوطه قلعه فلک الافلاک، اجرای طرح عفاف و حجاب در قالب اهدا ۷۰۰ فقره گلونی به گردشگران، برپایی مواکب، تبلیغات فرهنگی و مذهبی در اماکن گردشگری و هماهنگی دستگاه ها در اجرای گشت های نظارتی مشترک مهم ترین برنامه های فرهنگی در این ایام بوده است.

وی  همچنین گزارشی از جلسات و اقدامات ستاد خدمات سفر در نوروز امسال ارائه داد و گفت: در این ایام ۱۱۶ مصوبه شورای راهبردی کاهش تصادفات برای اجرایی شدن به دستگاه های ذیربط ابلاغ شدند.

بخوانید:  دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان _ فولاد نوین اهواز

وی  به آمار کاهشی فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و افزود: در جاده ها ۱۸ درصد و در شهرها ۳۳درصد کاهش فوتی ناشی از تصادف را نسبت به سال گذشته داشته ایم.

دالوند قلعه ی تاریخی فلک الافلاک را چهارمین اثر پربازدید کشور در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: در تعطیلات نوروز بیش از ۱۲۴هزار بازدید از این اثر تاریخی شده که بعد از تخت جمشید، کاخ سعدآباد و چهل ستون به عنوان چهارمین اثر پر بازدید در نوروز امسال معرفی شد.

انتهای پیام 






معاون عمرانی استاندار خبر داد: درآمد ۳۰۰میلیاردتومانی 
گردشگری لرستان در نوروز  امسال / قلعه فلک الافلاک چهارمین اثر پربازدید کشور در ایام نوروز

وی همچنین به تشریح اقدامات موثر در اجرای پروژه های عمرانی برای کاهش تصادفات پرداخت و خاطرنشان کرد: توجه ویژه به محورهای مواصلاتی و پیچ های حادثه خیز استان از مهم ترین این اقدامات بوده است.