درباره ارونوف ستاره این روز‌های پرسپولیس؛ جواهری از تاشکند

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، از زمان پیوستن اوستون ارونوف به پرسپولیس، این بازیکن باتوجه به عملکرد درخشانش بسیار مورد توجه هواداران و اصحاب رسانه قرار گرفته. این وینگر ازبکستانی که در تیم ملی کشورش و البته باشگاه نوبهار ازبکستان عملکرد درخشانی داشت با آمدن به پرسپولیس این عملکرد را ادامه داد تا پرسپولیس بعد از مدت‌ها و یک بازیکن خارجی با کیفیت جذب کرده باشد.

ارونوف ۲۳ ساله درحالی تا امروز به عنوان یک وینگر در ۵ بازی ۲ گل زیبا به ثمر رسانده که هنوز آنطور که باید و شاید با بازیکنان پرسپولیس هماهنگ نشده اما سطح بالای فوتبال او و البته تکنیک نابش حسابی پرسپولیسی‌ها را سر ذوق آورده است.

این ستاره ازبکستانی با گل فوق‌العاده‌اش که به گل‌گهر زد، حالا بیشتر از گذشته مورد توجه پرسپولیسی‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته است. نبوغ این ستاره ازبکستانی این امیدواری را به پرسپولیسی‌ها داده تا به قهرمانی همچنان چشم داشته باشند.

جذب ارونوف با یک مبلغ معقول بازهم این نکته را ثابت کرد که باشگاه‌های ایرانی با چشمانی باز می‌توانند با مبالغ خوب ستاره‌های تاثیرگذار آسیایی را جذب کنند و اینطور از آنها استفاده کنند. در فوتبال آسیا هستند امثال اوستون ارونوف که می‌شود آنها را با کمترین مبلغ و بیشترین بازدهی جذب کرد و با مبالغ بالا به تیم‌های متمول آسیایی فروخت.

مطمئنا ادامه درخشش ارونوف می‌تواند سیل پیشنهادات برای جذب این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس روانه کند و این باشگاه هم می‌تواند مثل تمام باشگاه‌های بزرگ جهان با فروش این ستاره به بالاترین قیمت هم درآمدزایی خوبی انجام بدهد و هم با پول فروش او چندین بازیکن دیگر را جذب کند.

بخوانید:  واشنگتن تحریم‌های تازه‌ای علیه حماس اعمال کرد