دربی با طعم گز/ مراقب باشید نفتی نشوید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال عصر امروز شاهد برگزاری سه دیدار هستیم؛ دیدارهایی که از جذابیت های ویژه برخوردار هستند.

با برگزاری دربی اصفهانی ها با طعم گز پرونده بازی های این هفته از لیگ برتر بسته می شود. سپاهان که با پیروزی برابر فولاد موفق شد صدر جدول را از چنگ پرسپولیس خارج کند در حالی برابر شاگردان مهدی تارتار به میدان می رود که گاندوهای اصفهانی بازی اخیرشان برابر ملوان را با تساوی یک – یک به پایان رساندند و نتوانستند پس از هفته ها طعم پیروزی را بچشند. دوئل امروز بین مورایس و تارتار در شرایطی برگزار می شود که دربی این دو تیم در دور رفت برنده نداشت و تساوی یک- یک نتیجه ای بود که در آن رقابت برای دو تیم رقم خورد.





منبع

در اولین بازی مس کرمان و نساجی مازندران در شرایطی به مصاف هم می روند که مس در هفته قبل در آستانه شکست در دربی کرمانی ها با گل دیرهنگامی برابر گل گهر به تساوی یک- یک دست پیدا کرد تا بدین ترتیب با حداقل امتیاز از آن بازی به کار خود پایان دهد. این در شرایطی است که شاگردان حمید مطهری نیز در خانه برابر پیکان به تساوی یک- یک قناعت کردند تا دو تیم در شرایط مشابهی برای رویارویی برابر هم آماده شوند. دیدار رفت دو تیم در خانه نساجی با برتری دو بر صفر قرمزها به پایان رسیده بود و حالا مس در خانه اش به دنبال انتقام شکست دور رفت است. 

بخوانید:  آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی رمز پیروزی ملت است

نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف