دربی 99 باکیفیت بود/ استقلال برنده می‌شد دیگر کسی از ساپینتو ایراد نمی‌گرفت

پیشکسوت آبی‌ها درباره انتخاب بهترین بازیکن این تیم افزود: بهترین بازیکن، خود تیم استقلال بود. تمام تیم زحمت کشیدند. به نظرم بازی تماشاگرپسند و زیبا را شاهد بودیم. ای‌کاش استقلال می‌برد و در جدول بالاتر از رقیب قرار می‌گرفت.


مهاجم اسبق استقلال درباره عملکرد خط حمله این تیم در بازی‌های امسال عنوان کرد: خط حمله استقلال یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ است. هم جوان هستند و انگیزه دارند. هم باتجربه هستند. دیدیم که نبود قایدی هیچ تاثیری نداشت. اگر قبل از بازی درباره ترکیب آبی پوشان از 100 نفر نظر می‌پرسیدید هیچ کس احتمال نمی داد قایدی در ترکیب نباشد اما او در ترکیب نبود و مشکلی هم پیش نیامد. حضور او هم جوری نبود که بگوییم ای کاش مهدی زودتر می‌آمد. استقلال تیم پرمهره‌ای است و در خط حمله مشکلی ندارد.

اختر تحلیل خود از ادامه لیگ برتر را اینگونه بیان کرد: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است. امسال آن‌ها باید از قهرمانی محافظت کنند. سخت است اما شدنی. استقلال بازیکنان پرمهره زیاد دارد و فتح الله‌زاده مدیری از جنس این تیم است. همیشه مشکلاتی چون پرداخت‌ها وجود دارد اما امیدوارم این بار این مسائل باعث متوقف کردن استقلال نشود.

ادموند اختر، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دربی 99 اظهار داشت: پس از برگزاری جام جهانی که ویترین فوتبال دنیا بود اصلا انتظار چنین دیدار خوب و باکیفیتی را نداشتم. حس می‌کردم مانند همیشه یک دربی سرد با بازی محتاطانه از سوی دو تیم را ببینیم اما مسابقه پرگل از آب درآمد و این یک اتفاق خوب است.

بخوانید:  مدارس استان قزوین از روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه دایر است

ادموند اختر: دربی 99 باکیفیت بود/ استقلال برنده می‌شد دیگر کسی از ساپینتو ایراد نمی‌گرفت
آیا این خبر مفید بود؟

پیشکسوت استقلال نظرات خود را درباره دربی 99 مطرح کرد.





منبع


|