درخشان: بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در رابطه با رویارویی  پرسپولیس با سپاهان در هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است، به نظرم این بازی برای پرسپولیس حکم فینال زودرس را دارد و آنها محکوم به برد هستند، چون می‌خواهند قهرمان شوند و برای همین باید این تیم را از میان بردارند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.

درخشان در خصوص  اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر و اعتراض تیم‌ها خاطر‌نشان کرد: بهتر است داوران ما دیدار‌هایی که قضاوت می‌کنند را مجددا بازبینی کنند و ببینند اشتباهات‌شان چه بوده است. گاهی داوران ما دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث تعجب ما می‌شود. امیدوارم با بازبینی قضاوت‌هایشان به خودشان و فوتبال ما کمک کنند و در چند دیدار آخر کمترین اشتباه را داشته باشند تا تیم‌ها کمتر متضرر شوند. همه اعتراض‌ها خلاصه شده در این جمله که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم و..! به نظرم این داستان‌ها در فوتبال مرده است. داوران تلاش‌شان را می‌کنند که قضاوت درستی داشته باشند ولی گاهی هم اشتباهاتی دارند که عمدی در کار نیست و ما نباید این اشتباهات را به اینکه آنها به تیم خاصی گرایش دارند، ربط بدهیم.

انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: سرخپوشان پس از کسب امتیاز کامل این دیدار باید به دنبال رقیب دیگر خود استقلال بروند و منتظر لغزش آنها باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به شایعه تخلف ۳۵۰۰ میلیارد تومانی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارم. الان که این موضوع را شنیدم جا خوردم و نمی‌دانم این خبر صحت دارد یا خیر. امیدوارم چنین موضوعی نباشد ولی در نهایت ما منتظر می‌مانیم ببینیم واقعیت آن مشخص می‌شود یا خیر.

بخوانید:  آغاز اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت