دروغگو بودن آمریکا در دفاع از حقوق بشر برای همه دنیا مشخص شد


غضنفرآبادی: دروغگو بودن آمریکا در دفاع از حقوق بشر برای همه دنیا مشخص شد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران اسلامی خیلی وقت بود که بردروغگو بودن آمریکا تاکید می کرد ودر حال حاضر برای همه ثابت شد که آنها در بحث حقوق بشر، عدالت اجتماعی و اهمیت به دانشجو و علم و آگاهی و آزادی بیان دروغ می گویند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به رفتار خشونت آمیز دولت های غربی با دانشجویان و اساتید حامی مردم غزه، گفت: دم خروس خیلی وقت بود بیرون زده بود اینها شعارهای دموکراسی و حمایت از دانشجو، نخبگان، اساتید و علم و هوشمندی می دهند اما در این ماجرا دیدیم که دروغ می گویند وحتی نشستن دانشجویان روی چمن را جرم می دانند و آن را تحمل نمی کنند.

وی اظهار کرد: این تعارضات در رفتار و گفتار غربی ها  خیلی وقت بود که وجود داشت و امروز برای مردم جهان روشن شده است. این هوشیاری و آگاهی نسبت به رفتار و سخنان دولتمردان آمریکایی و اروپایی خصوصا برای قشر دانشجو بیشتر شده است. شاید برخی از دانشجویان باورشان نمی شود اگر کسی روزی به عنوان استاد و دانشجو حرفی را بزند این قدر مورد تهاجم و آسیب و بازداشت و زندان شدن واقع شود و امروز این موضوع را با چشم خود دیدند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: سراسر دنیا در حال حاضر متوجه این تناقضات در رفتار دولتمردان آمریکا و غرب شدند. اینکه اجازه ندهند دانشجویان  و اساتید دانشگاههای خودشان از مردم مظلومی که مورد ظلم واقع شده اند حمایت کنند نشاندهنده دورویی آنها در بحث های حقوق بشری است.

بخوانید:  مصرف سوخت خودرو‌های تولید داخل ۲ تا ۴ برابر استاندارد دنیا است

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی خیلی وقت بود که بردروغگو بودن آمریکا تاکید می کرد ودر حال حاضر برای همه ثابت شد که آنها در بحث حقوق بشر، عدالت اجتماعی و اهمیت به دانشجو و علم و آگاهی و آزادی بیان دروغ می گویند.

انتهای پیام



منبع