دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

برای خرید اینترنتی دریچه کولر پلاستیکی میتوانید با متخصصین فروش شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل فرمایید. تهران دما انواع مختلفی از دریچه کولر پلاستیکی را عرضه می کند. همه ی محصولات با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می گردند.

ویژگی های دریچه آهنی

تعداد جای پیچ ها برای دریچه کولرهای آبی دیواری 2 عدد می باشد. همچنین تعداد پیچ ها در دریچه های بزرگی مانند زیر فن کوئلی بیشتر می باشد. تا کنون متشریان زیادی درخواست دریچه کولرهای رنگی دلخواهشان را از شرکت تهران دما خوستار شده اند. شما می توانید رنگ دلخواه و مورد نظرتان را به صورت عکس برای کارشناسان فروش این شرکت ارسال کنید. پس از بررسی های لازم در قسمت خط تولید، کارکنان کد رنگ مورد نظر را بر روی دریچه کولر مشتریان اعمال می کنند. زمان مورد نیاز برای تولید دریچه کولر با توجه به عوامل مختلفی متفاوت می باشد.

ب- دریچه کولر طرح جدید آهنی

این نوع محصول پلاستیکی با توجه به وزن و قیمت پایین محبوبیت بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است. از دیگر مزایای دریچه‌های پلاستیکی می‌توان به دوام بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. به طور کلی دوام مدل های پلاستیکی از دریچه‌های آلومینیومی و پلاستیکی بیشتر است. این دریچه‌ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما در مدت استفاده از دریچه کولر خود نشان می‌دهند.

طول عمر کدام دریچه کولر بیشتر است؟

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

هر یک از دریچه های تنظیم هوای آلومینیومی و آهنی قیمت های متفاوتی دارند. دریچه کولرهای آلومینیومی به دلیل کیفیت متریال مصرفی و طول عمر بالایشان، نسبت به دریچه هوای آهنی قیمت بالاتری دارند. مشتریان فروشگاه اینترنتی تهران دما جهت کسب اطلاع از قیمت دریچه کولر دیواری می توانند با کارشناسان تهران دما تماس بگیرند. در مبحث تهویه هوا دریچه‌ های کولر دیواری استفاده بسیار زیادی دارند. همچنین در طراحی و ساخت این مدل ها میتوان تنوع بیشتری را ایجاد نمود.

  • جنس اصلی این کالا ام دی اف بوده و عمر مفید آن نیز مناسب است.
  • اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظیم، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه‌های کولر از دمپر استفاده می‌کنند.
  • تمامی این محصولات به صورت بدون دمپر و با دمپر ساخته می شوند.
  • ضخامت ورق تاثیر چشم گیری بر روی قیمت نهایی دریچه های کولر دارد.
  • شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید.
بخوانید:  خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee
برای اینکه با کاربرد هر یک از دریچه های مذکور بیشتر آشنا شوید می توانید ویژگی های آنان را در ادامه مطالعه نمایید. در این مرکز انواع مختلفی از محصولات تهویه تولید و اجرا می شود. نیروهای متخصص تمامی محصولات و خدمات تهران دما را به اقصی نقاط کشور ارائه و ارسال می نمایند.