در آستانه سالگرد حماسه ۹ دی، فرمانده سپاه شهدای استان، میزبان جامعه بزرگ ورزشی آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه جامعه ورزشی استان یک دانه تسبیح از کل کشور، تاکید کرد: تاریخ درخشان استان باید عالمتاب شود چراکه آذربایجان‌غربی جزو بنیه تاریخی کشور است،  باید ملی فکر کنیم در چارچوب ایران اسلامی و استان هستیم که یک دانه تسبیح از کل کشور است.

وی ادامه داد: تاریخ درخشان شهرستان‌های مختلف نظیر ارومیه، خوی، نقده، تکاب و دیگر شهرستان‌ها همگی نشان از افتخارات استان دارد.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان استان در تاریخ درخشان آذربایجان‌غربی همواره یاری‌رسان ورزش استان بوده و از تلاش‌های بی‌دریغ خود برای اعتلای نام آذربایجان دریغ نکرده اند.

وی همچنین از حمایت های بی دریغ استاندار آذربایجان‌غربی در توسعه ورزش استان و نیز و اقدامات فرهنگی و ارزشی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای استان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و تلاش مضاعف موفقیت های ارزشمند و بزرگتری نصیب ورزش کشور عزیز اسلامیمان شود.

همچنین در این دیدار تعدادی از دست اندرکاران و مسئولین هیأت های ورزشی و نیز قهرمانان رشته‌های مختلف به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود راجع به مباحث فرهنگی و ورزشی پرداختند.

وی گفت: آذربایجان‌غربی قهرمانان و پهلوانان خوبی در گذشته داشته و در حال حاضر نیز استعدادهای خاص و خوبی دارد که باید دنبال تقویت بخش دختران و بانوان هم بود تا در این عرصه هم شهره باشیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  نماینده سقز و بانه شایعه استعفای خود را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری ظهر امروز در دیدار با جامعه ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: نمایندگان استانمان در میادین مختلف موجب درخشش نام ایران و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران هستند که این افتخار و نعمت بزرگی است.

سردار شهسواری، با تأکید بر اینکه شهدا باید سرلوحه امورات باشند، اذعان داشت: زمان‌هایی نظیر هفته بصیرت زمان مناسب برای آموزش مرام فعالیت جمعی و باهم بودن است و باید در این فرصت مغتنم بتوانیم نقاط ضعف را برطرف و در راستای تقویت نقاط مثبت کوشش کنیم.

در ابتدای این نشست دکتر سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی در سخنانی به تشریح عملکرد حوزه ورزش استان در یکسال گذشته پرداخت و موفقیت های غرورآفرین قهرمانان و ورزشکاران شایسته استان در میادین جهانی، بین المللی و آسیایی را نتیجه غیرت، پشتکار و همت و تلاش جهادین آنان و همراهی هیات ها و فدراسیون های ورزشی دانست که با تدابیر وزارت ورزش و جوانان و همکاران مجموعه های ستادی و شهرستانی اداره کل ورزش وجوانان استان بدست آمده است.