در استقلال پیشرفت می‌بینم و به آینده خوشبینم/ توپ یامگا گل می‌شد همه‌چیز فرق می‌کرد

وی درباره انتقادات از خط هافبک استقلال گفت: هافبک‌ها در هر بازی با شرح وظایفی متفاوت با نفراتی متفاوت بازی می‌کنند. یک بازی چشمی بوده و یک بازی شخص دیگری. شاید بزرگترین ایراد خط هافبک ارسال پاس منجر به گل باشد. این مساله شرایط را سخت کرده. همه می‌گویند این تیم پلی میکر ندارد اما می‌خواهم به شما بگویم جز سروش رفیعی در فوتبال‌مان اصلا پلی میکر نداریم. در تیم ملی هم نداریم. اصلا در فوتبال امروز به آن شکل پلی میکر وجود ندارد. روش فوتبال فرق کرده و کارهای هجومی به صورت گروهی برگزار می‌شود.

503

انتهای پیام//

فریبا افزود: به طور کلی اعتقاد دارم آمانوف خیلی به استقلال کمک می‌کند. او هم پا به توپ است و هم قابلیت دریبل‌زنی خوبی دارد. من تمرینات را ندیده‌ام و نمی‌دانم شرایط فنی او چگونه است اما بازی‌هایی که از او دید‌ه‌ایم به نظرم می‌رسد که آمانوف مشکل استقلال در خط هافبک را حل کند.

|

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با برنا





منبع آیا این خبر مفید بود؟

آیا فریبا در چهار هفته ابتدای از استقلال پیشرفتی دیده است؟ او پاسخ داد: پیشرفت را مشاهده کرده‌ام. کاملا فوتبالی با شما صحبت می‌کنم. اگر اتفاق دیگری رخ داده بود هم می‌گفتم. همیشه تیمم را حمایت می‌کنم اما اشکالات را می‌گویم. اشکال در زمینه مهره‌چینی در تیم وجود داشته. به طور مثال محبی بازیکن لب خط است اما در نزدیک میانه زمین استفاده  کردیم. بابت مسائل فنی نگرانی ندارم. احساس پیشرفت می‌کنم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف