در ایام اربعین از چه اپلیکیشنی استفاده کنیم؟

 





به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهرداد نجفی مسوول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد راهنمای زایر گفت: این اپلیکیشن(برنامک) با دارا بودن بخش‌های مختلف و ۳۰ خدمت متنوع برای زائرین، ابهامات و سوالات متعددی را پاسخ می دهد که به لحاظ جامعیت خدمات کاربردی کامل ترین ابزار برای راهنمای زائرین خواهد بود.






منبع

در این بخش امکان ثبت افراد گمشده با جزئیات دقیق و ارسال آن به کلیه کاربران جهت ره یابی فرد گمشده و یافتن همراهان میسر گردیده است.

 

نجفی در خصوص چگونگی استفاده مخاطبان و زائران، از این نرم افزار گفت: اپلیکیشن اندروید در حال حاضر از طریق نشانی www.RahnamaZaer.ir/app در دسترس هست دربرنامه توسعه امکان نصب در گوشی‌های ios نیز طراحی و اجرا خواهد گردید.


در ایام اربعین از چه اپلیکیشنی استفاده کنیم؟


|


وی افزود: علاوه بر ابزارهای مهم مانند گام شمار، تبدیل پول، مترجم، چک لیست سفر و … (که برخی برنامه ها بخشی از اینها را ارائه می دهند) چند ابزار کاربردی و منحصر به فرد هم دراین ابزار قابل دسترسی می باشد. بخش ثبت و جستجوی گمشده‌ها و پیغام‌گذاری برای آنها از جمله این خدمات ممتاز می‌باشد که با اتصال به بانک اطلاعاتی، عملیات جست‌وجو برای خادمین را  آسان و احتمال پیدا شدن مفقودین را افزایش  می دهد.

بخوانید:  صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده

وی به درج اسامی موکبها و اطلاعات آنها در این اپلیکیشن اشاره کرد گفت برخی از موکب‌ها همکار افتخاری این ستاد می باشند و همکاری خوبی را برای ارائه خدمات ستاد به زائرین ارائه خواهند داد.

  وی افزود:در برگه دیگر که مخصوص ابزارها می‌شود، چک لیست سفر، پیش‌بینی آب و هوا، تقویم اربعین، گام شمار، ذکر شمار، قبله نما، مسافت‌سنج، تبدیل پول، چراغ قوه، مترجم و دفترچه یادداشت در اختیار زائران قرار داده شده است. در برگه آخر که با موضوع کلی زیارت طراحی شده، امکان زیارت آنلاین (به کمک دوربین‌های مدار بسته حرم‌های مطهر، زیارت به نیابت از شهدا، احکام سفر، ادعیه و زیارتنامه‌ها و معرفی اماکن مقدس زیارتی عراق پیش‌بینی شده است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف