در برخورد با معاندین به شکلی قاطع عمل می‌کنیم

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

بخشی بر انعکاس تلاش‌ها و خدمات دستگاه قضایی نیز تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید بدانند که دستگاه قضایی علی رغم حجم بالای وارده وکمبود نیروی انسانی و امکانات، به شکلی جهادی به مطالبات مردم رسیدگی می کند. وی با تاکید بر این مطلب که اکثر مسئولان خادم و پاک دست هستند، تاکید کرد: القاء ذهنیت منفی در خصوص مدیران  پاکدست وخدمتگزاران نظام به جامعه، بازی در زمین دشمن است که موجب ضربه زدن به اعتماد عمومی جامعه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: مردم می دانند که اینگونه اقدامات حاصل توطئه های دشمنان از جمله آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی است و نیروی میدان آنها نیز داعش است.


به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بخشی در دیدر با اعضای بسیج رسانه استان کرمان، دید جامع‌الاطراف و نگاه مردمی در بسیج را مورد اشاره قرار داد و افزود: دستگاه قضایی و بسیج در حقیقت سرباز ولایت و مردم هستند و جز خادمی مردم، تلاش برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایت‌مندی مردم، هدف دیگری نداریم و همه باید در مسیری حرکت کنیم که رضایت‌مندی مردم حاصل شود. وی یادآور شد: عده‌ای اشتباه فکر می کنند اگر خدشه ای به این نظام وارد شود، اوضاع گل و بلبل می شود، اما نمی دانند که اگر خدای ناکرده دشمنان بر کشور مسلط شوند، به هیچ فردی ترحم نخواهد کرد.

بخوانید:  معنی خرافی عطسه در فرهنگ‌های مختلف در جهان

دادستان مرکز استان کرمان بر همکاری بسیج رسانه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و گفت: توسعه آگاهی‌های حقوقی مردم از تشکیل پرونده‌ها جلوگیری می‌کند.

بخشی به جایگاه بسیج از جمله بسیج رسانه در جامعه اشاره و تصریح کرد: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند،  به خطا می روند و یکی از راه‌های شناخت صحیح میدان، همکاری با بسیج رسانه می‌باشد.

انتهای پیام


|