در تابستان به کدام یک از ییلاقات ایران سفر کنیم؟

روستای آبنیک از توابع شمیرانات با آب و هوای خنک در وسط تابستان یک تجربه بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. این روستای سرسبز و زیبا با مناظر دیدنی خود هوش را از سر شما خواهد برد.

توچال  به عنوان یکی از ییلاقات نزدیک تهران برای گشت و گذار یک روزه بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر از گرمای بیش از حد تابستان خسته شده‌اید، می‌توانید به این منطقه سفر کنید. شاید برای شما نیز جای تعجب باشد که بدانید در وسط تابستان نیز می‌توانید قطعه‌هایی از برف را در این منطقه پیدا کنید.

اگر با شروع فصل گرما در تابستان قصد سفر به یکی از بکرترین و منحصر به فردترین ییلاقات ایران را دارید، بازدید از ییلاقات زیبا و خنک ماسال در تابستان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این شهر زیبا و دیدنی، در استان گیلان و در کنار کوه‌های تالش واقع شده است. آب و هوای مطبوع در کنار زیبایی طبیعت آن باعث شده است تا هر ساله این شهر میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

 



منبع

از دیگر زیباترین روستاهای کوهستانی اطراف تهران روستای زیبا و دیدنی سنگان است. از جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌توان به آبشار سنگان اشاره کرد. خنکای هوا در وسط تابستان در این منطقه روح و روان شما را تازه خواهد کرد. روستای وردیج از دیگر مناطق شگفت‌انگیز اطراف تهران به شمار می‌رود. شما می‌توانید در این منطقه شاهکار طبیعت را از نزدیک ببینید.

اگر قصد سفر به ییلاقات اطراف تهران را دارید، می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران و یا اجاره سوئیت در تهران یک سفر آرام و بی‌دغدغه را تجربه کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که سری به سایت شب بزنید و نسبت به اجاره محل اقامت مورد نظر خود اقدام کنید. اگرچه تهران هتل‌های درجه یک بسیار زیادی دارد، اما اجاره سوئیت ارزان کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

بخوانید:  هفته سوم لیگ ملی چوگان جام گرامیداشت سرتیپ دکتر امیری

اجاره ویلا در ماسال

از دیگر جاهای دیدنی اطراف تهران، منطقه خوش آب و هوا و سرسبز طالقان است. در صورت سفر به این منطقه بازدید از چشمه آب گرم خچیره، چشمه آب گرم گنداب، چشمه آب گرم روستای هرنج و… را از دست ندهید. از دیگر مناطق ییلاقی اطراف تهران کوه کلک چال است. این کوه برفی در مرتفع‌ترین نقطه از سطح دریا قرار دارد. به طوری که از بالای این کوه تمام تهران زیر پای شما خواهد بود.

ییلاق اسپی دشت با طبیعت زیبای خود جزو یکی از بی‌نظیرترین ییلاقات شمال به شمار می‌رود. یکی از بی‌نظیرترین پدیده‌های دیدنی این ییلاق دشتی از ابرها است. گویی که در اقیانوسی از ابرها شناور هستید. ییلاق واشیار به عنوان یکی از معروف‌ترین ییلاق‌های استان گیلان است که با کوه‌های سرسبز خود قطعا شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

روستای دیدنی آینه ورزان از توابع شهرستان دماوند بوده که با طبیعت بی‌نظیر خود نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کرده است. اگر برای گردش یک روزه به دنبال یک منطقه ییلاقی در اطراف تهران می‌گردید، این روستای ییلاقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تهران به عنوان پایتخت ایران شهری پرهیاهو و شلوغ است؛ بنابراین اگر قصد دارید تا چند روزی را به دور از هیاهوی شهری سپری کنید، ییلاق‌های اطراف تهران بهترین گزینه برای تجدید قوا هستند. یکی از بی‌نظیرترین ییلاق‌های اطراف تهران، ییلاق لفور است. این ییلاق در تمامی فصل‌های سال دیدنی است و با آب و هوای پاک و طبیعت بکر و دست نخورده خود، حس تازه‌ای را در وجود شما زنده می‌کند.

بخوانید:  کلید ۳۴۴ واحد ویلایی دو طبقه نهضت ملی مسکن متقاضیان شد

از دیگر مناطق ییلاقی اطراف تهران می‌توان به روستای چلاو، دشت لار، روستای کردان، بام تهران و… اشاره کرد. شما می‌توانید از هر نقطه از شهر تهران با چند ساعت رانندگی خودتان را به این مناطق زیبا و دیدنی برسانید.

درکه به عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق اطراف تهران با مناظر طبیعی خود، شما را برای چند روزی از هیاهوی شهری دور خواهد کرد. اگرچه این منطقه روستایی در قلب تهران قرار دارد، اما آب و هوای بی‌نظیر آن کمی دور از تصور است. روستای دیدنی زرین دشت نیز در نزدیکی فیروزکوه با چشمه‌های آب معدنی خود هرساله میزبان پایتخت‌نشینان بسیار زیادی است.

ییلاق اولسبلنگاه به عنوان نگین ییلاقات شمال ایران شناخته می‌شود. آب و هوای این ییلاق در گرم‌ترین روز سال بسیار خنک و مطبوع است. چرا که این ییلاق در میان کوه قرار گرفته است. روستای اولسبلنگاه درختان ممرز بسیار زیادی دارد؛ همین ویژگی باعث شده است تا این روستا به این نام شهرت پیدا کند. از آنجایی که این ییلاق در ارتفاع بالایی از سطح دریا قرار گرفته است، در نتیجه از آنجا می‌توانید تالش و شهر ماسال را به خوبی ببینید.

ییلاق سوچاله ماسال با خانه‌های رنگارنگ خود خودنمایی می‌کند. قدم زدن عصرگاهی در مناطق مه‌آلود این ییلاق، خاطره‌ای به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ییلاق تلارگاه با دشت‌های سرسبز و زیبای خود جزو یکی از بهترین ییلاق‌های استان گیلان به شمار می‌رود که برای استراحت چند روزه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

برای فرار از گرمی تابستان و روزمرگی که اکثرا دچارش می‌شویم، پیشنهاد ما به شما سفر به یکی از ییلاقات شمال کشور است. این ییلاقات به دلیل دارا بودن آب و هوای خنک و معتدل یک سفر خاطره‌انگیز با تجربه هیجانی متفاوت برای شما به ارمغان می‌آورند. این مناطق خنک در ایران در کنار آب و هوای مطبوع از طبیعت بکر و دست نخورده‌ای برخودار هستند و اوقات خوش و آرامش بخشی را برای شما رقم خواهند زد.

بخوانید:  پیام شهردار ملارد و ریاست شورای اسلامی شهر ملارد بمناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

اگر شما هم قصد سفر به یکی از این مناطق دیدنی شمال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا در شمال از سایت شب اقدام کنید. با اجاره ویلا دیگر نگرانی بابت مکان سفر خود نخواهید داشت.

بازدید از ییلاقات زیبا و خنک ماسال در تابستان

از دیگر ییلاق‌های معروف ماسال می‌توان به ییلاق شنبه راه، ییلاق ملومه بند و… اشاره کرد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. اگر قصد سفر به یکی از این ییلاقات زیبای ماسال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما لباس گرم و پتو به همراه داشته باشید. چرا که این مناطق در گرم‌ترین روز سال نیز آب و هوای خنکی دارند. همچنین در صورت سفر به ماسال می‌توانید با اجاره ویلا در ماسال با خیالی آسوده به این شهر سفر کنید.

ییلاقات خنک در چند کیلومتری اطراف تهران