در تلاشیم تیم کامل را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم/ اردوی خارجی از نیازهای اصلی‌مان است


آیا این خبر مفید بود؟

حسین قمی سرمربی تیم ملی جودو ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص میزان آمادگی ملی پوشان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره‌ای روسیه اظهار داشت: مهمترین هدفی که ما دنبال می‌کنیم حضور و موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو است در همین راستا نیز برنامه‌های مدون خودمان را ابتدا به فدراسیون و در ادامه به کمتیه ملی المپیک ارائه کردیم.

انتها پیام//



حسین قمی درخصوص نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی نیز گفت: ما به کمیته ملی المپیک لیست کامل تیم ملی را دادیم هر چند کمیته تعیین کرده است که در سه الی چهار وزن می‌توانیم نفرات را اعزام کنیم  و در بخش بانوان هم دو نفر ولی هدف ما حضور تمام نفرات مستعدمان است. بنابراین لیست را کامل دادیم و تلاش می‌کنیم با تیم کامل در بازی‌ها شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه تاکید کرد: در برنامه‌ای که ارائه کردیم برگزاری اردوی مشترک با دیگر کشورها را هم گنجانیدم البته اینکه بتوانیم این شرایط را فراهم کنیم یا خیر همگی بستگی به فدراسیون و کمک‌های کمیته ملی المپیک دارد. برای ما فرقی ندارد چه کشوری باشد مهم این است که بتوانیم اردوی جز اردوهای داخلی باشد تا هم در کنار دیگر ملتها تمرین کرده باشیم و هم بچه‌ها از نظر روحی و روانی انگیزه بیشتری برای مسابقات مهم به دست بیاورند.

سرمربی تیم ملی جودو ایران گفت: در تلاشیم تیم کامل را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

بخوانید:  اوقات شرعی خرم آباد در ۱۸ فروردین ۱۴۰۲

وی افزود: شرکت در مسابقات لیگ قاره‌ای روسیه یکی از مسیرهایی است که در جهت روند آماده سازی تیم به ما کمک خواهد کرد. خوشبختانه ملی پوشان از نظر آمادگی به دلیل حضور مداوم در اردو شرایط نرمالی دارند ولی باید در کوران مسابقات قرار بگیرند تا یک محک جدی بخورند که مسابقات روسیه این فرصت را برای بچه‌های ما فراهم کرده است.





منبع

قمی: در تلاشیم تیم کامل را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم/ اردوی خارجی از نیازهای اصلی‌مان است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف