در جام جهانی برای مردم سورپرایز داریم

ملی‌پوش فوتسال ایران افزود: بازی مقابل تایلند جلوی چشم ۱۵ هزار نفر بود. بازیکنان ما آن قدر مقابل تماشاگرا بازی کردند که باتحجربه باشند. زود به گل رسیدیم و مدیریت کردیم. تایلندی‌ها دست‌ها را به سرعت بالا بردند. از لیدرها و هواداران تشکر می‌کنم که در فینال ما را تنها نگذاشتند.

محمدرضا سنگ سفیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مقام قهرمانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم. این مسابقات، انتخابی جام جهانی بود و سهمیه آسیا هم ۵ تیم شد. از نتایج و رنگینگ تیم‌ها متوجه می‌شویم چقدر آسیا پیشرفت کرده. سوپرایز جام جهانی پیش رو تیم‌های آسیایی هستند که می‌خواهند خود شان را نشان دهند. در این دوره هم دیدید که چقدر مربیان درجه یکی در تیم‌ها حضور داشتند.

ملی‌پوش فوتسال ایران در پایان گفت: در جام جهانی کار سختی داریم. بعد از بازی فینال با بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا برای مردم در جام جهانی سورپرایز داشته باشیم.

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: ما در دوره قبل قهرمان نشدیم و فشار روی تیم ما بود. خدا را شکر می‌‌کنم که توانستیم جام را دوباره کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم. سومین جام قهرمانی‌ام را به دست آوردم.

سنگ‌سفیدی در مورد کار با شمسایی اظهار داشت: کار با شمسایی هم سخت و هم لذت‌بخش است. او سخت‌گیر است و جدیت ویژه‌ای دارد بیرون از زمین اما مثل یک رفیق کنار ماست.

وی در خصوص حضور وزیر ورزش در بازی فینال عنوان کرد: از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم. در دوران حرفه‌ای‌ام ۴ وزیر کار کرده‌اند اما تنها ایشان سر تمرین آمدند و نشان دادند نگاه ویژه‌دارند. از آقای تاج تشکر می‌کنم که حمایت کردند و تدارکات خوبی داشتیم. از آقای اصولی هم تشکر می‌کنم.

بخوانید:  گلزن‌ترین بازیکن مشترک پرسپولیس و ذوب آهن را بشناسید