در حضور بهترین‌های دنیا قهرمان شدم/ میزبانی ایران بی‌نظیر بود

قهرمان دسته 105- کیلوگرم مستریونیورس عنوان کرد: باید از آقای نصیرزاده تشکر کنم که شرایط را برای برگزاری رقابت ها فراهم کرد و میزبانی هم واقعا بی‌نظیر بود. ایران گنجایش این را دارد تا میزبان مسابقات بزرگی در سطح جهان باشد. ورزشکاران خارجی که در رقابت ها شرکت کرده بودند، همه قهرمان جهان بودند اما در حضور ورزشکاران ما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این پتانسیل بالای قویترین مردان در ایران را نشان می دهد.

وی افزود: مسابقات کشوری در 9 آیتم و در طول 2 روز برگزار شد اما رقابت های مستریونیورس در یک روز و با حضور بهترین ورزشکاران ایران و جهان برگزار شد. به همین خاطر و با توجه به حکم جهانی که در این رقابت ها به نفرات برتر اهدا شد به نظرم مسابقات مستریونیورس از ارزش بیشتری برخوردار بود. امیدوار هستم این مسیر و برگزاری چنین مسابقاتی ادامه دار باشد.

میلاد عباس‌آبادی درباره برگزاری مسابقات مستریونیورس به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: مسابقات مستریونیورس از کیفیت بالایی برخوردار بود. حضور به نام ترین ورزشکاران ایران و همچنین چند ورزشکار از کشورهای مختلف که تمامی آنها قهرمان و عنوان دار بودند باعث شده بود این رقابت سطح بالایی داشته باشد. خدا را شکر بعد از قهرمانی در مسابقات کشوری توانستم در این رویداد بین المللی نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

خبرنگار: علی شفیعی‌جم


میلاد عباس‌آبادی: در حضور بهترین‌های دنیا قهرمان شدم/ میزبانی ایران بی‌نظیر بود