در دنیا فهم مشترکی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد شده است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، درخصوص افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه هشدار داد و گفت:  رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال انجام دادن بزرگترین جنایت تاریخ است و کشورهای اسلامی و همه کشورهای آزاده باید علیه آن اجماع کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز جریان ضد صهیونیستی در دنیا به راه افتاده و فهم مشترکی بر علیه این رژیم جعلی با قوت و قدرت شکل گرفته است و پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه موضوع غزه تمام شده نیست و رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی‌تواند با حمله زمینی آن را به پایان برساند، گفت:  رئیس جمهور آمریکا بحث آتش بس را مطرح کرده و فهمیده اند که با حملات زمینی، هوایی و تبلیغات دروغین نمی‌توانند حوادث تاریخ را نوعی دیگر جلوه دهند.

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: امروز جریان ضد صهیونیستی در دنیا به راه افتاده و فهم مشترکی بر علیه این رژیم جعلی با قوت و قدرت شکل گرفته است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه پیروزی نهایی از آن مردم غزه است، افزود: متاسفانه برخی کشورها جنایات صورت گرفته علیه مردم غزه را محکوم نکرده اند در حالی که حمایت‌های مردمی این کشورها از مردم غزه را شاهد هستیم.

بخوانید:  جزئیات کاهش سهمیه بنزین آزاد