در شش ماه گذشته به اندازه چهار سال در استان تهران افتتاح پروژه داشتیم

مدیرکل ادامه داد: بعد دوم؛ همین ورزشکاران هستند که خروجی هیات‌های ورزشی محسوب می شوند. در یک چشم‌انداز سه‌ساله از هیات های ورزشی خواستیم تا سهم ورزشکاران استان تهران در تیم‌های ملی برای المپیک پاریس رشد چشمگیری داشته باشد که برآیند آن را در همین المپیاد دیدیم. خروجی برخی هیات‌ها رشد چشمگیری داشته که جای تشکر دارد و آنجا که نیاز به تقویت دارد اگر با برنامه ما همساز نباشند، تغییرات خواهیم داشت.

 



منبع

وی از برنامه‌ریزی برای هیات‌های ورزشی استان تهران گفت و افزود: برای پیشرفت بیشتر باید برنامه داشته باشیم. خوشبختانه در جریان المپیاد رشد چشمگیری در برخی از رشته‌ها داشتیم و طی چند ماه اخیر توفیقاتی نیز در مسابقات بین‌المللی بدست آورده اند.

جوادی در حوزه نیروی انسانی هم عنوان کرد: در این حوزه با دو موضوع سروکار داریم؛ یکی همکاران عزیزمان که طی شش، هفت ماه که توفیق خدمت و همکاری با آن‌ها را داشتم، بسیار بزرگوارانه همراهی کردند و خوشحالیم که در تهران کار جهادی نتیجه داد و این توفیقات حاصل زحمات همگان است. هم در شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل، همه همدلانه برای پیشرفت ورزش تهران کار می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، علی جوادی” در مراسم تجلیل از مدال‌آوران تهرانی، ضمن تشکر از همه کسانی که برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند، خطاب به قهرمانان ورزشی گفت: شما کسانی هستید که قرار است پرچمدار کاروان‌های ملی باشید و این افتخار اکنون نصیب شما شده که نماینده استان تهران در حوزه ورزش باشید.

بخوانید:  ثبت 4 مدال به نام ایران در روز نخست کشتی فرنگی ناشنوایان

مدیرکل از نگاه استانداری برای توسعه و اتمام پروژه‌ها تقدیر و اعلام کرد: طی شش ماه گذشته به اندازه چهار سال در استان تهران افتتاح پروژه داشته‌ایم و هرجا پروژه‌ای به اتمام رسیده در اختیار مردم قرار گرفته است. روز شنبه نیز پروژه‌های ورزشی در شهریار، شهرقدس و ملارد افتتاح می‌شوند تا فضای بیشتری برای جوانان غرب تهران اختصاص یابد.

وی ادامه داد: به طور قطع حمایت‌ها و پیگیری های استاندار تهران و معاون سیاسی و انتظامی ایشان، ما را مجاب کرد تا با انگیزه، تلاش و جدیت، حال ورزش تهران را بهتر از قبل کنیم.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله این پیشرفت‌ها متوقف نشود و ادامه یابد و حال ورزش تهران در موضوع نیروی انسانی، توسعه سرانه، افتتاح و تکمیل پروژه‌ها خوب باشد و در کنار آن، بحث تقویت باورهای دینی و اعتقادی در کنار فعالیت در حوزه قهرمانی است که باید با هم رشد کند و رشد هر یک به‌تنهایی باعث خلل می‌شود. امیدوارم نتیجه همه این توفیقات و تلاش‌ها، روی سکو رفتن ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی باشد.

جوادی گفت: ورزش تهران از چند بعد قابل ارزیابی است که یکی سخت‌افزاری، دیگری برنامه و نرم‌افزاری و سوم نیروی انسانی است و ادامه داد: در بخش سخت‌افزاری، تامین منابع از سمت دولت و ایجاد انگیزه برای به میدان کشاندن سرمایه‌های اجتماعی و ملی درجهت اتمام پروژه‌هایی است که از سال‌های گذشته تعریف‌شده است.