در مسیر تحقق اهداف شورین کمپو با هیچ کس تعارف نداریم

وی در پایان تصریح کرد: در مسیر تحقق برنامه های شورین کمپو با هیچ کس تعارف نداریم. همه باید در برنامه های سبک مشارکت داشته باشند. علاوه بر آن هر کدام از نمایندگان که در برگزاری مسابقات، سمینارها، استاژها و … قادر به اجرای پروتکل های مشخص شده نباشند، عذرشان را می خواهیم.

رییس شورین کمپو سپس در مورد زمان آغاز دومین لیگ برتر سبک نیز گفت: استارت این مسابقات آذرماه زده خواهد شد و پس از  ۴ دور رقابت رفت و برگشت، تیم های برتر تا پایان سال شناخته می شوند.

صالحی در بخش دیگر صحبتهای خود، قهرمان محوری را یکی از شاخص های مهم سبک شورین کمپو برشمرد و گفت: همه هدف ما از برگزاری مسابقات، اهدآء جوایز نقدی، اعزام های رایگان و …. ایجاد انگیزه و ارج نهادن به تلاشهای قهرمانانی است که با وجود سالها فعالیت و افتخارآفرینی در کاراته آزاد، هنوز به حق به واقعی خود دست نیافته اند. بنده خودم سالها در ورزش قهرمانی فعالیت کرده و از نزدیگ با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کرده ام. اما حالا به دنبال این هستم آرزوهایی را که در دوران قهرمانی به آن نرسیدم، بزای دیگر جوانان کشورم محقق سازم.

صالحی همچنین عنوان کرد: جام باشگاههای کشور یکی دیگر از مسابقاتی است که در تقویم ورزشی امسال گنجانده شده است. این مسابقات به صورت تیمی ابان ماه انجام می شود و به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء می شود.

سید محمد صالحی رییس شورین کمپو فدراسیون کاراته با اعلام این خبر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت:  این کمپ تابستانی با هدف بروز رسانی دانش فنی اعضاء تحت پوشش برگزار که با استقبال چشمگیر بیش از ۳۰۰ تن از مربیان و قهرمانان عضو سبک همراه بود .

بخوانید:  افزایش دوبرابری ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع ۱۴۰۲

|

صالحی ادامه داد: تبادل تکنیک و همچنین آموزش کیهون و کیهون نوکاتا از بخشهای مهم این کمپ فنی بود؛ ضمن آنکه قهرمانان مطرح شورین کمپو نیز به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رویدادهای آتی سبک، در یک اردوی آماده سازی شرکت کردند. در پایان هم از تمامی شرک کنندگان با اهداء هدایایی چون تندیس یادبود و تی شرت تقدیر شد.

وی سپس با اشاره به برنامه های آینده سبک شورین کمپو کاراته اظهار داشت: اواخر مردادماه، مسابقات کشوری زیر ۱۸ سال خود را به میزبانی استان همدان در پیش داریم. در بخش بزرگسالان هم رقابتهای قهرمانی کشور، ابتدای مهرماه و با هدف شناخت تیم منتخب سبک جهت شرکت در پیکارهای جهانی تایلند برگزار می شود که نفرات نخست هر وزن، مستقیما به این رویداد اعزام خواهتد شد.

انتهای پیام//





منبع