در مقابل تیم هجومی و جنگنده شمس آذر بازی خیلی سختی داریم

عنایتی در خصوص واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس به هلدینگ های اقتصادی و بانکها گفت: کار خوبی است اما امیدواریم برنامه ریزی خوبی صورت گیرد تا تیم ها درآمدزایی داشته باشند و دولت هم کمک کند تا همه تیم ها بتوانند با شرایط مالی مناسبی وارد لیگ برتر شوند.

عنایتی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان خود در هفته های اخیر بیان کرد: وقتی هر دو تیم به جوانان خود میدان می دهند حتما هیجان بازی بیشتر می شود و چون جوانان انگیزه و انرژی زیادی دارند می توان انتظار فوتبال زیبایی را داشت.

انتهای پیام



منبع

عنایتی افزود: تیم ما هم با آمادگی کامل وارد میدان می شود وتمرکز لازم را داریم و با تمرینات انجام شده و مرور تاکتیک ها امیدواریم فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

در مقابل تیم هجومی و جنگنده شمس آذر بازی خیلی سختی داریم

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فردا سه شنبه از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بدون تماشاگر قزوین به دیدار هم می روند.

وی یادآورشد: جذابیت فوتبال در این است که شما نمی توانید نتیجه را پیش بینی کنید و مربی باید توان تغییرات لحظه ای را داشته باشید و ما هم باید فردا منتظر باشیم و ببینیم نتیجه بازی چه خواهد شد.

سرمربی پیکان اظهارداشت: فردا هواداران قزوینی در ورزشگاه حضور ندارند ولی امیدواریم بازی جذابی را در نبود هواداران خونگرم قزوینی که از تماشای بازی خانگی محروم هستند داشته باشیم.

وی افزود: رویکرد مدیران باشگاه پیکان هم تکیه و تمرکز بر جوانگرایی است و در این مسیر پیشگام هستیم و بازیکنان خوبی را به تیم ملی و لیگ برتر معرفی کرده ایم که خوشبختانه این سیاست باشگاه به ما کمک کرده از جوانان بیشتر استفاده کنیم.

بخوانید:  حمله هوایی اسرائیل به محل استقرار آوارگان در یک مدرسه در خان‌یونس

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا عنایتی دوشنبه شب در نشست خبری قبل از بازی با تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان اظهارداشت: تیم شمس آذر افزود: شمس آذر تیم قابل احترامی است و نتایجی که کسب کرده نشان می دهد کار فوق العاده سختی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم تا بازی را با امتیاز به پایان برسانیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حال حاضر از ۲۴ دیدار گذشته خود با ۹ پیروزی، هشت باخت و هفت تساوی و با کسب ۳۱ امتیاز در رده هشتم و تیم پیکان نیز با همین تعداد بازی و چهار پیروزی، ۱۳ تساوی و هفت باخت و با کسب ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول این اتفاق بارها رخ داد و تیم ما همیشه زودتر از همه تیم ها بازی داشت که دلیلش را نمی دانیم.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: به سعید دقیقی سرمربی و تیم مدیریتی شمس آذر قزوین برای تیم خوبی که درست کرده اند تبریک می گویم و با اقتدار از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و علیرغم این که در آغاز رقابت ها با سه امتیاز منفی روبرو شدند و کمتر کسی فکر می کرد این تیم بتواند شرایط خوبی داشته باشد و مشکل خواهد داشت اما با انگیزه بالا توانسته خوب ظاهر شود و همه روی آن حساب می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص زمان بازی هم انتقاد داشت و گفت: از آقای سهیل مهدی می پرسم چه دلیلی داشت که تیم ما فردا بازی کند در حالی که همه تیم های لیگ برتر روز بعد از ما بازی دارند؟ دلیل این مساله را متوجه نیستم که این بازی یک روز زودتر از بازی های دیگر لیگ باشد در حالی که می توانستیم مثل سایر تیم ها روز چهارشنبه بازی کنیم.

بخوانید:  اضافه شدن ۱۱ سانتیمتر مربع به سرانه ورزشی لرستان با تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام/ تخصیص ۱۸۴میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش استان در سفر سال گذشته رییس جمهوری

وی افزود: شمس آذر را آنالیز کرده ایم و اگر بخواهیم پیروز میدان باشیم باید در برابر این تیم جنگنده و دونده خیلی هوشیار و مراقب باشیم.

عنایتی یادآورشد: خوشبختانه در هفته های گذشته تقریبا همه بازی های پیکان زیبا بود و امیدوارم فردا هم در مقابل تیم شمس آذر بازی خوبی را ارائه کنیم.

سرمربی پیکان در خصوص شرایط دفاعی تیم پیکان گفت: خط دفاعی تیم ما ضعیف نیست، اما وقتی تیم گل می خورد نشان می دهد فشار از جلو کمتر بوده و بازیکنان خط جلو باید به خط فاعی کمک کنند، و من همیشه ترجیه می دهم تیم را در ساختار حمله آرایش دهم و به هرحال وقتی تیمی هجومی بازی می کند امکان گل خوردن هم دارد.

عنایتی تصریح کرد:  شرایط جدول برای ما سخت شده اما بتدریج به جوانان تیم بازی های بیشتری خواهیم داد و در فصل بعد حتما جوانها میدان بیشتری خواهند داشت.