دستاوردهای سفر اول رییس جمهور به اطلاع مردم برسد / مدیران باید دانش و اطلاعات خود را مرتبا به روز کنند

انتهای پیام/

 

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مدیران و معاونین که در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، خطاب به مدیران اظهار کرد: دانش و اطلاعات خود رو مرتبا به‌روز کنید و از ظرفیت افراد با تجربه در کنار خود بهره ببرید.


|





منبع

استاندار خوزستان: دستاوردهای سفر اول رییس جمهور به اطلاع مردم برسد / مدیران باید دانش و اطلاعات خود را مرتبا به روز کنند

لازم به ذکر است که در این جلسه معاون عمرانی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و توسعه و پشتیبانی شرحی از برنامه‌های خود را در خصوص سفر آینده رییس جمهور به استان بیان کردند.


استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران باید لغت”ما نمی‌توانیم” را از حیطه کاری خود حذف کنند، افزود: مدیران هر بخش از تجربه سفر رییس جمهور به استان‌های دیگر استفاده کنند و دستاوردهای سفر اول رییس جمهور را به اطلاع مردم برسانند.

حسینی محراب در پایان با تاکید بر ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌های هر دستگاه‌ براساس نیاز استان بیان کرد: مدیران به صورت مستقیم بر پروژه‌ها نظارت کنند.

او با اشاره به چالش‌های کاری پیش روی مدیران گفت: وجود چالش موجب رشد مدیران می‌شود و مسوولان نباید از مواجهه با چالش‌ها بترسند.


آیا این خبر مفید بود؟