دستورالعمل «خانه های جوان» به زودی ابلاغ می شود

وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل خانه های جوان مجهول بودن آن است، گفت: خیلی ها با خانه های جوان آشنایی ندارند و متأسفانه دستورالعمل آن در طول سال های گذشته مشخص نشده و نسبت آن با جوان های جامعه مشخص نیست، ما پیش نویس این دستورالعمل را تهیه کرده ایم و به زودی آن را ابلاغ می کنیم.

انتهای پیام/



منبع

معاون امور جوانان تصریح کرد: ما این دستورالعمل را با عنوان خانه های خلاقیت و مهارت ابلاغ می کنیم چون خانه های جوان را محلی برای افزایش مهارت می دانیم، اگر این کار انجام شود چراغ خانه های موجود روشن می شود و ما یک قدم جلو رفته ایم.

کلهر تأکید کرد: قرار نیست فقط ما خانه جوان تأسیس کنیم، برابر قانون صدور مجوز خانه های جوانان با ماست، بنابراین بخش های دولتی و خصوصی که حتی می خواهند درآمدزایی کندد می توانند از ما مجوز راه اندازی خانه جوان را دریافت کنند.

کلهر: دستورالعمل «خانه های جوان» به زودی ابلاغ می شود

معاون امور جوانان گفت: خیلی ها با خانه های جوان آشنایی ندارند و متأسفانه دستورالعمل آن در طول سال های گذشته مشخص نشده و نسبت آن با جوان های جامعه مشخص نیست، ما پیش نویس این دستورالعمل را تهیه کرده ایم و به زودی آن را ابلاغ می کنیم.

سینا کلهر معاون امور جوانان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا درباره آخرین وضعیت خانه های جوان گفت: این خانه یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این است که دستورالعمل اداره ندارد، حتی دستورالعمل واگذاری هم ندارد.

بخوانید:  قرارداد مربی صربستانی واترپلو تا پایان بازی‌های آسیایی است