دست فروشان میدان تجریش ساماندهی شدند

مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا درباره ساماندهی دستفروشان این منطقه اظهار داشت: در اقدامی بی سابقه بیش از ۱۵۰ دستفروشی که در خیایان شهرداری و میدان تجریش بساط می‌کردند، در محل پایانه سابق ساماندهی شده و با هماهنگی نیروی انتظامی این افراد اجازه فعالیت در خیابان‌های اصلی را ندارند.

وی گفت: به واسطه فعالیت دستفروشان در معابر همواره شاهد گره‌های ترافیکی بودیم که این امر مشکلاتی را برای تردد شهروندان و خودرو‌ها بوجود می‌آورد.

صباغ: دست فروشان میدان تجریش ساماندهی شدند

شهردار منطقه یک تهران همچنین درباره وضعیت ساختمان های پرخطر در این منطقه تصریح کرد: هم اکنون هشت ساختمان پر خطر در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم تا پایان امسال ۲ تا سه ساختمان پرخطر را با ایمن سازی از لیست خارج کنیم.

صباغ افزود: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات گلابدره و امامزاده قاسم (ع) است که در ۱۴ ماه اخیر، ۲ ساختمان پنج تا هفت طبقه که آرای ماده ۱۰۰ را در دوره گذشته کسب کرده بود، تخریب شد.

شهردار منطقه یک تهران درباره ساماندهی دستفروشان در این منطقه گفت: در اقدامی بی سابقه بیش از ۱۵۰ دستفروشی که در خیایان شهرداری و میدان تجریش بساط می‌کردند، در محل پایانه سابق ساماندهی شده و با هماهنگی نیروی انتظامی این افراد اجازه فعالیت در خیابان‌های اصلی را ندارند.

انتهای پیام/ 



منبع

بخوانید:  حمایت از صادرات محصولات کشاورزی و دامی