دشمنان بروس‌لی را نابود کنید!

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

سبک: اکشن

‌شبیه سازی خوب حرکات کاراکتر اصلی

‌امکان قفل‌گشایی از ابزارهای کمکی مانند نانچیکو

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

بازی “بروس‌لی مبارز” به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و بازیکن با کسب امتیازات لازم به مرحلۀ بعدی می‌رود همچنین کسب امتیاز بیشتر سبب خواهد شد تا قدرت «لی» بیشتر شود و سلاح‌های به روزتری نیز در اختیار داشته باشد.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

بازی‌های اکشن یکی از سبک‌های جذاب در میان بازیکن‌های ایرانی است، استفاده متعادل از این نوع بازی‌ها، منجر به تخلیۀ هیجانی بی‌خطر در میان نوجوانان می‌شود اما نوجوانان و والدین آن‌ها باید به اندازۀ کافی از این بازی‌ها استفاده کنند همچنین از بازی‌هایی که خشونت بیش از حدی دارند، اجتناب کنند.

شما در بازی “بروس‌لی مبارز” در نقش «لی»، بهترین کنگ‌فوکار قرن چین ظاهر می‌شود و ضمن استفاده از هنرهای رزمی، دشمنان او را شکست می‌دهید و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کنید.

 

ویژگی‌های بازی “بروس‌لی مبارز”

مبارزه با رییس در انتهای مراحل

لینک نصب

تنوع مراحل بازی

نام بازی: بروس‌لی مبارز

انتهای پیام/





 

نمایی از بازی

 

اطلاعات کلی بازی

 

دربارۀ بازی “بروس لی مبارز”


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  روز اول آگوست کوتاه‌ترین روز تاریخ کره زمین بود!

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

‌صداگذاری قابل قبول

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و … باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

رده‌بندی سنی مناسب: + دوازده سال

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

سازنده:  hibernum creations

تعداد نصب در مارکت‌ها: 400+ هزار

بازیکن در این بازی با استفاده از فنون هنرمندانه دست و پای ورزش کنگ‌فو در فرآیندی هیجان انگیز از دشمنان خود عبور می‌کند.

«بازی‌واره» جذاب

حجم فایل: 67 مگابایت

‌کنترل آسان بازی

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

»بروس‌لی مبارز» یک بازی در سبک اکشن است، بازیکن در این اثر همراه با بروس‌لی، اسطورۀ کنگ‌فوی چینی به جنگ با انسان‌های شرور می‌رود تا نقش‌های آن‌ها را خنثی کند.