دشمن ، ایران قوی را نمی‌خواهد

وی بر پاسخ قاطع ایران. به توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن بداند اگر ضربه بزند ضربه خواهد خورد.

محبی پور گفت: در آذرماه سال۵۸ که امام فرمان تشکیل بسیج را دادند خبری از جنگ تحمیلی نبود و ایشان 10 ماه مانده به جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

محبی پور با بیان اینکه بسیج اعتقاد دینی و مذهبی دارد و در تمامی عرصه ها ورود می کند خاطرنشان کرد: مکتبی ترین لشکر، بسیج است و حد و مرز آن محدود نیست و با این نگاه، بسیج وارد عرصه جهادی و اقتصادی شد.

وی با اشاره به رخدادهای اخیر هم بیان کرد: دشمن در بزرگترین جنگ رسانه ای جهان بازهم شکست خورد و این مصاف، برای ما پیروزی در پی داشت.

وی گفت: بیش از ۲۶۰شهید سرفراز از حجت الاسلام شیخ ابراهیم انصاری شهید بین المللی اقتدار فرهنگی جمهوری اسلامی تا شهید عرصه دفاع از اسلام عزیز شهید شریفی، و از شهدای مدافع تا شهدای دیگر که همه افتخار این مرزو بوم هستند و باید قدردان خون پاک شهیدان بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۴۳سال اگر دفتر بسیج را ورق بزنیم خواهید دید که مردمی ترین نیروهای جهادی جهان بدون اینکه هیچ توقعی از حیث مادی به هیچ گروه و جریانی را داشته باشد و در تمامی زمینه ها ورود می کند عنوان بسیج مستضعفین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جمع بسیجیان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مصلی الغدیر شهر لامرد افزود: بعضی از کسانی که در اغتشاشات خیانت کرده بودند به کانادا پناه بردند

بخوانید:  با فوتبال‌بین‌ترین مدیر تاریخ آشنا شوید!

معاون استاندار فارس اضافه کرد: دشمن جرأت تعرض نظامی به ایران اسلامی را ندارد زیرا از نیروی انسانی زبده و جان نثار و شهادت طلب گرفته تا تاکتیک های نظامی مجهول و همچنین امکانات نظامی برای مقابله با دشمن که بخشی از آن به نمایش گذاشته می شود را در اختیار داریم.

انتهای پبام





وی ادامه داد: بسیج طی چهار دهه گذشته در قالب جهادسازندگی و توزیع اقلام حاضر بوده و هرچا مردم نیاز داشتند بسیج حضوری موثر داشته است.


آیا این خبر مفید بود؟

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: لامرد از شهرستان های شاخص استان فارس و کشور از نظر نسبت جمعیت به تعداد رزمنده و بسیجی وشهید در هشت سال دفاع مقدس است که می توان به نیکی از آن نام برد.

او گفت: اگر بخواهیم از دهه شصت لامرد تا به حال مقایسه کنیم، مقایسه زمین تاآسمان است و این کشور و توسعه دلنشین این منطقه بر اساس اراده خداوند در پاسخ به مردم شریف لامرد است.

محبی پور با تاکید بر اینکه باید خط سرخ شهادت را ادامه دهیم افزود: خوشا به سعادت کسانی که علم به ولایت را به خوبی شناختند