دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برای استقبال مردم از شهدای گمنام

شهیدان انسانهای مؤمن وفداکاری بودند که برای دفاع از کشور وملت در برابر متجاوزان به آب وخاک ایران اسلامی جان خود را در کف دست گذاشته وبا نام ویاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند و با ایثار جان واز خودگذشتگی، اسلام و استقلال آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه نموند و لذا ادای حق بزرگ آنان و تکریم آنان، تکریم ایثار واخلاص وتکریم دلهای نورانی وجان های لبریز از صفا ونورانیت است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن بزرگداشت یاد وخاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی(ره)شهیدان والا مقام بویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم غیور و شهید پرور استان قزوین دعوت به عمل می آورد تا در مراسم استقبال و تشییع پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس که همزمان با هفته بصیرت ومیثاق امت با ولایت (۲ الی ۹ دی ) و ایام فاطمیه برگزار می گردد فعالانه شرکت نمایند و بار دیگر با آرمانهای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر ومنویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید عهد و میثاق نمایند.





منبع

انتهای پیام

آئین استقبال و تشییع استانی هشت شهید گمنام ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوم از میدان میرعماد به طرف مسجد النبی میعادگاه نماز جمعه برگزار می شود.

 

این راست قامتان همیشه جاوید تاریخ ، ما را به میهمانی فرا می‌خوانند و امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهدای گمنام، قدردان فداکاری ها و رشادت‌های آنان باشیم.

بخوانید:  ردپای تجویزهای بی‌رویه سرم در سامانه نسخه الکترونیک

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم شهیدپرور قزوین دعوت کرد امروز جمعه در آئین استقبال و تشییع پیکر هشت شهید گمنام شرکت کنند.

 

بی‌شک قزوینیان عزیزاین ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمانهای شاگردان پیر جماران خواهند بست.


|

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برای استقبال مردم از شهدای گمنام

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف