دلیل خشم دشمن پیشرفت ملت ایران است


رئیس‌جمهور اظهار کرد: باید نسبت به حضور مردم بابصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناسی که حقیقتا جلوه دیگری از زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را نشان دادند و دشمن را در این فتنه ناکام گذاشتند شاکر درگاه خداوند متعال باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (۱۲ مهر) در جلسه دفاع از صلاحیت محمد هادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس شورای اسلامی در ابتدا با اشاره به حوادثی که در کشور اتفاق افتاده اظهار کرد: باید نسبت به حضور مردم بابصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناسی که حقیقتا جلوه دیگری از زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را نشان دادند و دشمن را در این فتنه ناکام گذاشتند شاکر درگاه خداوند متعال باشیم.


رئیسی: دلیل خشم دشمن پیشرفت ملت ایران است
آیا این خبر مفید بود؟

وی ادامه داد: رهبری علت را فرمودند که به این دلیل که کشور در حال پیشرفت است و دشمن نمی‌خواهد کشور پیشرفت داشته باشد چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند. دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ایران این است که با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها، کشور مسیر پیشرفت را طی می‌کند.


|





منبع

رئیس قوه مجریه اضافه کرد: البته ما به صورت عادلانه و عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها هم تلاش می‌کنیم اما همزمان برای خنثی کردن تحریم هم تلاش می‌شود. امروز دشمن رسما می‌گوید که فشارهای حداکثری مفتضحانه شکست خورده و تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبوده است.

رئیسی همچنین با یادآوری هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب در روز گذشته، خاطرنشان کرد: تحلیل جامع ایشان نسبت به حوادث اخیر و دلیل این فتنه‌ها نسبت به کشور و انقلاب برای همه انسان‌های فهیم و صاحب بصیرت، قابل درک و استفاده بود و ایشان تحلیلی نسبت به شرایط فرمودند که چرا دشمنان و آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت، کشور و انقلاب ما توطئه و این بلواها را به پا می‌کنند.

بخوانید:  تامین زمین برای ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر آذربایجان غربی

وی افزود: شکرگزار خداوندیم که هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب مورد توجه مردم است. حضور  میلیونی مردم در خیابان و اعلام موضع و حضور آنان در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

ادامه دارد…





نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف