دلیل عملکرد خوب استقلال همدلی بین بازیکنان است/ رقبا قطعا امتیاز از دست می‌دهند

مدافع آبی‌پوشان در دهه 60 در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: خودم به قهرمانی بسیار امیدوارم و تا 80 درصد احتمال می‌دهم استقلال قهرمان شود. دلیل این اطمینان هم از دست رفتن امتیازات توسط رقبا است. قطعا آن‌ها متوقف می‌شوند و به این ترتیب خوشبینم که استقلال قهرمان شود.


آیا این خبر مفید بود؟

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران نظرات خود در خصوص عملکرد شاگردان ساپینتو را اعلام کرد.


مصطفی اردستانی: دلیل عملکرد خوب استقلال همدلی بین بازیکنان است/ رقبا قطعا امتیاز از دست می‌دهند خبرنگار: علی رضایی


وی ادامه داد: بازیکنان استقلال از حاشیه دوری کرده‌اند و به هیچ چیز جز برد و بازی درون زمین چمن فکر نمی‌کنند. ماحصل این اتفاق هم شده آمار بسیار خوبی که ثبت کرده‌اند و توانسته‌اند به طور مشترک صدر جدول را در اختیار داشته باشند. به هر حال حواشی مدیریتی اطراف تیم در این یکی دو ماه به وجود آمده اما روی روحیه بازیکنان تاثیر نداشته است.

انتهای پیام//

وی در خصوص تاثیرگذاری و اهمیت دربی در تعیین قهرمان عنوان کرد: دربی امسال صددرصد امسال در کورس تاثیرگذار است. به نظرم استقلال شانس برتری بیشتری دارد و می تواند به راحتی برنده شود. بازی این هفته مقابل هوادار؟ بعید می‌دانم هوادار بتواند استقلال را متوقف کند زیرا استقلال روند خوبی دارد و برنده می‌شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

مصطفی اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد استقلال تا این مقطع از فصل اظهار داشت: استقلال در 10 بازی اخیر 9 برد به دست آورده که آماری بسیار عالی و رشک‌برانگیز است. من دلیل این عملکرد خوب را همدلی و اتحاد بین بازیکنان می‌دانم.


|