دمای تهران در روزهای آینده کاهش می یابد/ باران همچنان میهمان پایتخت نشینان

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران، با ارائه گزارش میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته از تداوم فعالیت سامانه بارشی طی سه روز آینده و کاهش محسوس دمای هوا خبر داد.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران تصریح کرد: امروز(۷ مردادماه) کاهش محسوس دما خواهیم داشت و در روزهای آتی نوسان دمایی چندانی مورد انتظار نیست. آسمان تهران فردا ( ۸مردادماه) قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و در روز ‌یکشنبه (۹ مردادماه) کمی ابری و گاهی نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دمای تهران در روزهای آینده کاهش می یابد/ باران همچنان میهمان پایتخت نشینان

به گزارش خبرگزاری برنا، مازیار غلامی معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در گفت وگویی درباره پیش‌بینی بارندگی‌ در هفته پیش‌رو، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل جدیدترین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا سه روز آینده با تداوم فعالیت سامانه بارشی همراه است. در نیمه‌شمالی استان و نواحی کوهستانی غالبا آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد. همچنین گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در غرب و نیمه‌جنوبی می‌تواند با خیزش موقت گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا همراه باشد.

|

بخوانید:  جلوگیری از ورود فاضلاب به خلیج فارس به عنوان مطالبه‌ای ملی پیگیری شود





منبع