دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد



|

پازوکی: دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالرضا پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنگره سلامت هوشمند ایران با محوریت مدیریت هوشمند تجهیزات و طراحی بیمارستانی عنوان کرد: دهه کنونی را باید دهه هوش مصنوعی نام گذاری کرد، زیرا هوش مصنوعی همه حوزه‌های صنعت و پزشکی را دربرگرفته است.

وی با اشاره به دارا بودن امتیاز ضمن خدمت این کنگره حتی برای مهندسین؛ از ضبط و ارائه خلاصه پنل‌های تخصصی به شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: وزارت بهداشت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هلال احمر، ستاد اجرای فرمان امام(ره)، دانشگاه‎‌های علوم پزشکی و دانشگاه‌های صنعتی کشور، سازمان غذا و دارو، اتحادیه بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و اصناف کشور در برگزاری این کنگره مشارکت داشتند.





منبع

رئیس کنگره سلامت هوشمند ایران افزود: ورود هوش مصنوعی در حوزه های مختلف نظام سلامت از جمله بهداشت، درمان، دارو، تجهیزات و توانبخشی، موجب می‌شود تا سلامت بیماران بهتر و سریعتر حاصل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه حوزه پزشکی باید از فرصت هوش مصنوعی برای درمان بهتر و سریعتر بیماران استفاده کند، گفت: کنگره‌ سلامت هوشمند ایران برای ارتقای سلامت مردم برگزار شده است.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف