دوست دارم تراکتور قهرمان شود، اگر نشد پرسپولیس!

یونس باهنر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شکست مس سونگون مقابل هوادار گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما رقیب‌مان تجربه بیشتری نسبت به ما داشت. می‌توانستیم تک به تک‌ها را به گل تبدیل کنیم اما کم تجربگی کردیم. به مسعود شجاعی بابت تیم خوبی که جمع کرده تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/



منبع

باهنر در مورد شانس‌های قهرمانی در لیگ یک عنوان کرد: خیبر مدعی اصلی صعود است و بین فجر سپاسی، چادر ملو و نفت مسجدسلیمان هم یک تیم دیگر صعود می‌کند.

وی افزود: اولویت ما همان لیگ یک است نه جام حذفی. تمرکز خاص و ویژه‌ای‌ روی بازی‌های حذفی نداشتیم. از زمان حضور کلانتری از رتبه سیزدهم به نیمه اول جدول آمده‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم. او یکی از مربیان بادانش و باشخصیت فوتبال ایران است.

عضو کادرفنی مس سونگون ادامه داد: تا زمانی که var در فوتبال نباشید وضع همین است و ممکن است اشتباهات داوری وجود داشته باشد. مشکل خاصی در بازی‌مان در جام حذفی نبود. درباره عدم حضور تماشاگر هم باید بگویم حیف است.

وی که سابقه بازی در تراکتور و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد درباره جدال قهرمانی لیگ برتر گفت: دوست داشتم تراکتور قهرمان شود اما شرایط این تیم سخت است. امیدوارم اگر این تیم قهرمان نشد پرسپولیس جام را فتح کند. اوسمار مربی بسیار خوبی است. پیشرفت پرسپولیس در دوران حضور او ملموس بوده و به نظرم آنها شانس خوبی برای قهرمانی دارند. همانطور که گفتم امیدوارم اگر تراکتور قهرمان نشد، پرسپولیس قهرمان شود.

بخوانید:  تونل امام موسی صدر سال آینده اجرایی می‌شود