دولتمردان آمریکا در جنایتی که در غزه صورت می‌گیرد دست دارند

وی بیان کرد: غربیان چشم خود را بروی این جنایات بسته اند و تاب تحمل اعتراض مردم خودشان علیه این جنایات را نیز ندارد و به بدترین شکل با اعتراضات در محیط های دانشگاهی و علمی خود برخورد می کنند که جای تاسف دارد.

آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارامنه شمال تهران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، گفت: اکثر سازمان های حقوق بشر، مردم نهاد و سازمان های بین المللی و سازمان ملل که در خاک آمریکا در نیویورک هستند و مدعی دفاع از حقوق نیروهای مختلف چه مذهبی و چه جنسیتی و اقشار مختلف هستند، این ظرفیت و جنبه را ندارند که در عمل از این گروهها دفاع کنند .

شاوردیان بیان کرد: دولتمردان آمریکا خودشان در جنایتی که در غزه صورت می گیرد دست دارند. تخریب اماکن دینی مسلمانان و مسیحیان در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بیمارستان ها را نابود می کنند و اقدامات بی شرمانه ای را نسبت به بچه ها و زنان در غزه انجام می دهد. شهادت نزدیک ۴۰ هزار نفر در غزه نشاندهنده جنایات این رژیم کودک کش با حمایت آمریکا است.

انتهای پیام



منبع

وی اظهار کرد: در حال حاضر دانشجویان در حوزه علمی و دانشگاهی آمریکا و اروپا معترض سیاست های خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی هستند اما از طرف حاکمیت همین کشورهای مدافع حقوق بشر سرکوب می شوند.

بخوانید:  معافیت تاکسی‌ها از عوارض ورود به محدوده ترافیکی تبریز