دولت در تمام ساعات شبانه و روز پیگیر حل مشکلات مردم است

استاندار مرکزی هم در این دیدار، گفت: یک‌هزار و ۵۱۰ طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در استان افتتاح شد.

IMG_۲۰۲۳۰۲۱۱_۱۵۳۲۵۰

وی افزود: ماه گذشته دولت یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت فروخت که درآمد حاصل از می‌تواند به تکمیل پروژه‌های عمرانی شتاب بدهد.

وی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را پروژه‌ای سنگین عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه، ۳۰ درصد واردات کشور کاهش پیدا کرد و اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت دولت باید در سال جاری ۶۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این دیدار، گفت: اولویت‌بندی در امور از واجب‌ترین کارهاست که باید مورد توجه قرار بگیرد.


آیا این خبر مفید بود؟

 





IMG_۲۰۲۳۰۲۱۱_۱۵۳۳۲۷

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: در حوزه بیمه همگانی نیز اتفاقات خوبی در کشور افتاده و اکنون بسیاری از افراد بیمه هستند اما خودشان خبر ندارند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

IMG_۲۰۲۳۰۲۱۱_۱۵۳۳۱۲

منصوری اضافه کرد: به اندازه ۳۰ سال پروژه عمرانی نیمه‌کاره در کشور وجود دارد که دولت تلاش می‌کند طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم‌ در شرایط بسیار بدی فعالیت خود را آغاز کرد بدین ترتیب که روزانه بیش از ۷۰۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت می‌کردند و مشکلات در لایه‌های مختلف کشور، مدیریت و برنامه‌ریزی را بسیار سخت کرده بود.

وی اجرای رتبه‌بندی معلمان با بار مالی ۳۸ هزار میلیارد تومانی را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم‌ در سال جاری عنوان کرد.

بخوانید:  افتتاح جام "جوان پهلوان"

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» افزود: در موضوع انرژی باید دقت شود که تولید فدای مصرف خانگی نشود و فرآیند تولید باید در هر شرایطی حفظ شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ را از دیگر مشکلات عنوان کرد و بیان کرد: الان ادعایی نداریم که تمام مشکلات حل شده اما در بسیاری از بخش‌ها شرایط مطلوب است.

منصوری با بیان اینکه آمارها نشان از تحقق یک میلیون اشتغال در یک سال گذشته می‌دهد، افزود: مجموع صادرات کالاهای غیرنفتی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

منصوری گفت: نرخ رشد کشور در چند سال گذشته یا صفر بود یا منفی، اما سال گذشته به چهار و چهار دهم و امسال نیز تاکنون به سه و ۲ دهم رسیده است.

به گزارش برنا از مرکزی، محسن منصوری روز شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت : شخص رئیس جمهور، معاونان، وزرا، استانداران و سایر مدیران ارشد دولت شبانه‌روز برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

IMG_۲۰۲۳۰۲۱۱_۱۵۳۳۴۰

«فرزاد مخلص‌الائمه» افزود: بیش از ۲۵۰ طرح از مجموع طرح‌های استان مرکزی مربوط به شهرستان اراک است که عصر امروز (شنبه) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز اتفاقات خوبی در کشور افتاده بطوریکه در دهه مبارک فجر امسال، بیش از ۲۸۰ هزار طرح  عمرانی در نقاط مختلف میهن اسلامی به بهره‌برداری رسید.