دولت سیزدهم بر ازدواج و جوانی جمعیت توجه ویژه ای دارد

شریفی با بیان اینکه جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است،گفت: رفع مشکل ازدواج جوانان، مسکن، اشتغال و کارگاه‌های آموزش مهارت های زندگی اقدامات مهمی است که می تواند جمعیت را به سمت جوانی ببرد.

امام جمعه چرداول بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید و تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات ضامن ارتقا امنیت و توسعه همه جانبه در کشور می شود.



منبع

همچنین امام جمعه چرداول در این مراسم بر ازدواج آسان جوانان تأکید کرد و گفت: حساسیت ابتدایی در انتخاب و ازدواج خیلی مهم است و گذشت در زندگی از عوامل موفق ازدواج است.

فرماندار سیروان تصریح کرد:انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه همه ما در انتخابات پیشرو خواهد بود.

شریفی با بیان اینکه انتظار می رود که جوانان در انتخابات آینده حضور گسترده ای داشته باشند،افزود: هر رای که توسط شما به صندوق های رای ریخته می شود همچون تیری زهرآگین است که سینه دشمنان این مرز و بوم را نشانه گرفته است.

فرماندار سیروان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات باعث افزایش اقتدار و امنیت ملی می شود،گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ارتقای توانمندی‌های کشور برای رفع مشکلات و دستیابی به قله های رشد و پیشرفت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛”محمدباقر شریفی” در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان حوزه ازدواج و زوجین برتر این شهرستان افزود: برخی از  ادارات همچون ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان در زمینه مشاوره، کمیته امداد با تهیه جهیزیه، بانک ملی در زمینه تسهیلات پرداختی و  سازمان های مردم نهاد با انجام فعالیت های اجتماعی زمینه ازدواج آسان را فراهم نموده اند.

بخوانید:  ورود ۴ تا ۵ هزار لاشه گوشت گوسفندی برای تنظیم بازار/ واردات گوشت تا کاهش قیمت بازار داخلی ادامه دارد

شریفی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به هر روش و ترفندی به دنبال القای ناامیدی و کمرنگ نمودن اهمیت انتخابات هستند،تصریح کرد: تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است اما مردم باید کاری کنند که باز هم دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه و ناامیدتر از همیشه شوند.

وی با بیان اینکه ازدواج موفق بر اساس شناخت روحیات و خصوصیات مشترک، امید به زندگی را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: سلامت ازدواج نقش بسزایی در امید به زندگی یک فرد و پایداری خانواده ها دارد.

وی اظهار داشت: جوانان و خانواده‌ها باید با کنار گذاشتن تشریفات غیرضروری، زمینه ازدواج آسان و پایدار را در این شهرستان فراهم کنند.

حجت‌الاسلام “محمدحسن فریادی” افزود: خانواده‌ها باید با کنار گذاشتن تشریفات غیرضروری، زمینه ازدواج آسان و پایدار جوانان فراهم کنند.

فرماندار سیروان بر توجه به جوانی جمعیت و فرزند آوری تاکید و تصریح کرد: در دولت سیزدهم بر ازدواج و جوانی جمعیت اهتمام شده و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت گسترده در انتخابات نماد وحدت و اراده ملی برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان است، اظهار داشت: به یقین مردم بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.