دومین دوره طرح «آفتاب کتاب» در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با عنوان «آفتاب کتاب» با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج کتابخوانی در طول تابستان ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
این طرح  با محوریت توسعه فردی، مهارت افزایی و کسب و  کار  در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی- ترویجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان ویژه سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و با حضور اساتید و مربیان مجرب و متخصص اجرا خواهد شد.   
نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی، جلسات محافل ادبی، بازی های خلاق، آموزش تفکر فلسفی، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف با هدف مهارت افزایی و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)  شامل کسب و کار، شیوه های شاد زیستن، ازدواج موفق، کلاس های هنری، آشنایی با قرآن و… از برنامه های پیش بینی شده در این طرح می باشد.
شایان ذکر است، کارگاه و ویژه‌برنامه های مختلف برای گروه‌های خاص از جمله نابینایان، ناشنوایان و … نیز در قالب این طرح اجرا خواهد شد.  
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۴۸۷۴۳۳-۰۴۴ تماس حاصل فرمایند.  
گفتنی است، اولین دوره این طرح تابستان سال گذشته برگزار شد که به دلیل استقبال عموم و درخواست مخاطبین، دومین دوره آن در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.



منبع

دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با عنوان «آفتاب کتاب» در طول تابستان ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

دومین دوره طرح «آفتاب کتاب» در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

بخوانید:  علیپور در جست و جوی کسب سهمیه المپیک