دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

وی گفت: بخش کشف محور این جشنواره به این صورت است که با توجه به نگاه مردمی سازی و برون سپاری از دستگاه های دولتی به حلقه های میانی جمعیت، سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی به صورت خود جوش در این عرصه فعالیت کرده و متقاضیان شرکت در این رویداد را معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه دولت موظف به اجرای قانون جوانی جمعیت مصوب سال ۱۴۰۰ است گفت: هدف از برگزاری این رویداد اثربخشی به رشد ازدواج و تشویق به فرزندآوری به ریاست و راهبری استاندار است.

مختاری بیان کرد: آثار ارائه شده توسط داوران که اساتید دانشگاه هستند داوری و برگزیدگان روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری در مراسمی تجلیل می شوند.

مختاری گفت: با تکمیل فرم های ثبت نام همراه با سی دی مستندات به دبیرخانه ستاد رویداد استانی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مراجعه و آثار را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیده راضیه مختاری یوسف آباد در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی خبر داد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برای شرکت در جشنواره استانی از طریق پیام رسان ایتا و بله به شماره ۰۹۰۱۳۶۸۸۸۷۷ آثار خود را ارسال کنند.

مختاری عنوان کرد: آیتم تقاضا محور به این صورت است که فرد برای شرکت در رویداد ملی به آدرس www.jameyat.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

بخوانید:  جدیدترین گوشی های تاشوی سال جدید میلادی را بشناسید

انتهای پیام 



منبع

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این رویداد استانی و ملی می توانند آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ارسال کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت اردیبهشت سال گذشته برگزار شد، افزود: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفته ملی جمعیت ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار و از برگزیدگان در این زمینه تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرایط در این رویداد می تواند هم در بخش استانی و هم ملی ثبت نام کنند عنوان کرد: تفاوت رویداد امسال با سال گذشته این است که شرکت کنندگان می توانند در دو آیتم تقاضا محور و کشف محور شرکت کنند.