دو هزار ورزشکار فراجا در رشته دو و میدانی فعالیت می کنند

وی در خصوص مدال آوری این رشته در نیروهای مسلح نیز گفت: افراد متعددی به صورت قهرمانی ورزش می کنند و در حال حاضر آقای توکل رحیمی در این اردو بعنوان پلیس قهرمان حضور دارد و امکان مدال آوری در مسابقات نیروهای مسلح جهان را نیز داریم.

فعالیت 30 هیئت ورزشی در فراجا

این مسئول ورزشی اضافه کرد: در رقابت های دوره گذشته نیروهای مسلح تیم فراجا مقام نخست را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم. 

Capture

 





در پایان این اردوی 10 روزه مسابقات رکورد زنی مابین اردونشینان در روستای پیریوسفیان برگزار شد.

سردار علی افشار روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقه درون اردویی انتخابی تیم ملی در روستای پیریوسفیان از توابع استان قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: توجه به ورزش برای تقویت نشاط و سلامتی نیروها در فراجا جدی گرفته شده و تلاش می کنیم با توسعه فعالیت های ورزشی بتوانیم به تقویت روحیه نیروها کمک کنیم.

انتهای پیام

وی اضافه کرد: اردوی دوم در قزوین هم در مدت 10 روز بخوبی برگزار شد و آقای علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان همکاری مطلوبی داشتند و امروز هم در روستای پیر یوسفیان شاهد رقابت جذاب تیم ملی و نونهالان و نوجوانان بودیم.

افشار گفت: این دومین اردوی تیم ملی دو و میدانی است که ما اردوی اول را در استان آذربایجانغربی در شهر خوی به شایستگی برگزار کردیم و مسئولان استان و شهرستان کمک کردند تا اردو بخوبی برپا شود و مردم هم حضور گسترده داشتند تا ورزشکاران را تشویق کنند.

بخوانید:  صنف طلا و جواهر از شفاف ترین صنوف است/ توصیه های طلایی برای خرید طلا

آیا این خبر مفید بود؟

رئیس هیئت دو و میدانی فرماندهی انتظامی کشور بیان کرد: در داخل نیروهای مسلح مسابقات داخلی داریم و دو هفته آینده مسابقات نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

222211÷÷÷

وی اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 30 هیئت ورزشی در نیروی انتظامی فعالیت می کند که یکی از این رشته ها دو و میدانی است که پایه و مادر همه رشته ها محسوب می شود.

در پایان اردوی تیم ملی ماراتن در قزوین قرار است 10 نفر برای شرکت در مسابقات ماراتن دبی که 26 دی ماه برگزار می شود اعزام شوند.  

افشار گفت: نیروی انتظامی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارد و ورزشکاران خوبی هم داریم که در مسابقات مختلف شرکت می کنند و صاحب مقام و مدال نیز هستیم.

وی بیان کرد: تیم دو و میدانی فراجا در ماه گذشته در رقابتهای سراسری که با حضور 25 یگان و رده نیروی انتظامی با تعداد 120 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد شرکت کرد و تیم منتخب تعیین شده و در اردوهستند و بزودی در مسابقات نیروهای مسلح شرکت می کنند.

افشار تصریح کرد: در مسابقات گشت انتظامی مقام آوردیم و شرایط خوبی داریم و برخی رقابت ها میزبان بودیم و کشتی نیروهای مسلح جهان را برگزار کردیم و اول شدیم و در رقابت های پلیس های جهان نیز حضور جدی داریم و برخی در قالب تیم های ملی حضور دارند.

افشار

images

2222222222222

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ اردوی تیم ملی ماراتن ونیمه ماراتن کشور با حضور 30 دونده منتخب پس از 10 روز در قزوین به پایان رسید.

بخوانید:  "شهربانو" با ۷۰ هکتار مساحت برای بانوان شهر احداث می‌شود

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی افزود: یکی از ورزش هایی که در مجموعه نیروهای مسلح مورد توجه ویژه قرار دارد رشته دو و میدانی است که با فدراسیون نیز همکاری خوبی داریم و در برگزاری مسابقات کشوری مشارکت می کنیم و خوشحالیم که در مسابقات انتخابی تیم ملی دو ماراتن و نیمه ماراتن برای اعزام به دوبی همکاری کردیم.

افشار یادآورشد: در نیروهای مسلح به رشته دو میدانی اهمیت ویژه ای داده شده و فرمانده نیروهای مسلح نیز حمایت لازم را در این رشته انجام می دهند و تاکید دارند که به آن اهمیت داده شود و در رقابت های جهانی نیز حضور شایسته داشته باشیم.

این مسئول ورزشی تصریح کرد: امیدواریم منتخبان این اردو بتوانند در رقابتهای دوبی ماراتن هم بدرخشند و صاحب رتبه شوند.

افشار اظهارداشت: مسابقات داخل سالن دو و میدانی در تاریخ 10 دی ماه امسال برگزار می شود و بسیار امیدواریم ورزشکاران تلاشگر رتبه های لازم را کسب کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه قزوین میزبانی اردوی تیم ملی ماراتن را در دومین دوره بر عهده گرفت و به شایستگی آن را برگزار کرد.

این مسئول اظهارداشت: رشته دو و میدانی بعنوان رشته مادر با استقبال خوبی روبرو شده و در حال حاضر حداقل دو هزار ورزشکار پلیس در این رشته فعالیت می کنند البته چون در زمان مسابقه همه به صورت تیمی شرکت می کنند شاید تعداد افراد بیشتری در این رشته فعالیت داشته باشند. 

بخوانید:  برگزاری نمایشگاه تجسمی «رنگ من» در برج آزادی