منبع

 






انتهای پیام/

photo_۲۰۲۳-۰۷-۲۰_۱۹-۳۲-۵۹


مهدی کعبی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس در حاشیۀ این دیدارها ضمن قدردانی از همکاری مسئولین اظهار داشت : در این دیدارها، اغلب خانواده ها علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، درمانی و معیشتی، عموماً درخواست استمرار این دیدارها را داشته اند و این امر بر حفظ شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در راستای دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان سرافراز،  آیین دیدار با مادر گرانقدر شهید حمید کولانی، جانباز 50 درصد بهرام رحیم زاده و جانباز 40 درصد حمید گروسی در معیت پرچم مقدس سالار شهیدان کربلا با حضور مشاور امور ایثارگران در فرمانداری قدس، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مسئول امور ایثارگران در ناحیۀ مقاومت بسیج و جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس انجام شد.


آیا این خبر مفید بود؟

جانباز سرافراز بهرام رحیم زاده از رزمندگان اسلام و یادگاران دفاع مقدس است که علیرغم رسیدگی به مشکلات جسمی خود بدنبال رفع معضلات و مشکلات خانواده های معظم شهداء و دیگر جانبازان و آزادگان از سوی مسئولین ذیربط نیز است.

بخوانید:  جالب‌ترین صحنه‌های جام جهانی 2022 قطر

وی ادامه داد: با این وجود رسالت ما مسئولین بر این است که از نزدیک با مشکلات و خواسته های خانوادۀ معظم شهیدان و جانبازان سرافراز آشنا و در راستای رفع آن اقدام کنیم که می طلبد کلیۀ مسئولین دست بدست هم داده و با تعامل و همکاری اقدامات  لازم را داشته باشند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف