دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان با هیأت مدیره خانه مطبوعات استان

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛  « اعظم روانشاد» در این دیدار اظهار کرد: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در این راستا حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه را خواهد داشت.

 وی ادامه داد: بر همین اساس انتظار می رود خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه ای اقدام نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین ضرورت ها و شاخص های توسعه رسانه ای است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم رسانه ها در زمینه تولید محتوی و کنشگری، برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام شود و علاوه بر ظرفیت های مدرسین استانی، در صورت نیاز از مدرسین خارج از استان نیز دعوت گردد.

 وی اظهار کرد: بی شک با چنین رویکردهایی، فرایند مهم مطالبه گری در رسانه و استان نیز در مسیر مناسب و قانونی، نهادینه و فرهنگ‌سازی می شود.

انتهای پیام 



منبع

 در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، مشکلات ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح نموده و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، حمایت از رسانه ها و مطالبات به حق این قشر را از رویکردها و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عنوان کردند.

 روانشاد در بخش دیگری از سخنانش به نگاه و رویکرد توسعه ای ارشاد استان در حوزه رسانه، اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت مهم و اثرگذار رسانه های استان، انتظار می رود که با توجه به فضای روز جامعه رسانه ها به موضوعات مهمی از جمله انتخابات، مشارکت در انتخابات ، امنیت عمومی و اجتماعی ، سلامت و … بپردازند تا نقش کنش‌گری و تولید محتوی داشته باشند.

بخوانید:  2 سرباز گارد ملی آمریکا در سقوط بالگرد کشته شدند