دیدار نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل ورزش و جوانان استان

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت : استان هرمزگان از ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ورزش برخوردار است و خواستار برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه توجه بیشتر به ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان و هیئت‌های ورزشی در حوزه همگانی ، قهرمانی و حرفه‌ای استان شد.

مظفرخادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از پروژه های انجام شده در سطح استان و همچنین موانع و مشکلات پیش روی ورزش استان ارائه نمود و خواستار حمایت های لازم برای تسهیل در روند تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

متولی ورزش و جوانان استان در این جلسه از نمایندگانی که سهم اعتباری خود را در حوزه ورزش با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان هزینه می کنندتقدیرو تشکر نمود.

محمدآشوری در این جلسه همچنین ، خواستار پیگیری پروژه ها و دیگر مسائل مربوط به ورزش حوزه انتخابیه خود شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون پروژه های اجرایی عمرانی و همچنین مسائل و مشکلات در حوزه ورزش و جوانان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو نمود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم جایگاه ورزش در سلامت جسمی و روحی خانواده ها و خصوصاً جوانان بیان کرد : تکمیل پروژهای نیمه تمام در حوزه انتخابیه باید با جدیت بیشتر پیگیری و تکمیل شوند.

لازم بذکر است ، مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل در ادامه این جلسه به شرح اقدامات و روند اجرایی پروژه های عمرانی پرداخت و از فعالیت های در دست اقدام نیز گزارش هایی را ارائه نمود.

بخوانید:  اتصال سامانه پیام رسان ملی بانک مرکزی ایران (سپام) به روسیه (SPFS)



منبع

 

 

همچنین در این جلسه پیگیری و بررسی در خصوص پروژه هایی که از سهم 15 میلیاردی محمد آشوری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ایجاد زمینهای چمن مصنوعی روستایی ، زمین چمن های طبیعی فوتبال ، تعمیر و تجهیز سالنهای ورزشی حوزه انتخابیه تبادل نظر شد.