دیدار چهره به چهره معاون استاندار بوشهر با ۲۴۰ شهروند کنگانی

وی افزود:در این دیدار تعداد ۱۵ وام ۱۵۰ میلیون ریالی به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۵۲۰ میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص یافت.

به گزارش برنا؛ اکبر پورات روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سومین سفر شهرستانی پس از دشتی و دیر ، به کنگان وارد شدند تا ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح های عمرانی و اقتصادی نیز مورد بررسی قرار دهند.

پورات ادامه داد: در این دیدارها، ۱۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات در حوزه اشتغال، وام کارگشایی و ضروری به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.



منبع

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ میلیون ریال فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی بیان کرد: از این تسهیلات ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد، سه میلیارد ریال توسط بهزیستی، سه میلیارد ریال توسط اداره کل کار و رفاه اجتماعی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط تومان بانک ملت و یک میلیارد ریال تومان پست بانک تقبل پرداخت شده است.