دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی آبیاران

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان هنگام خرید ژنراتور برق دیزلی و آگاهی از قیمت ژنراتور برق دیزلی با ما تماس بگیرید. دیزل ژنراتورهای پرایم، از انواع مورد استفاده برای چنین مصارفی هستند. برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است. برآورد اندازه توسط مشخصات الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی، پیچیده‌است.

همانطور که گفته شد کمپانی پرکینز هیچ ارتباطی با موتورهای دیزل لوول چین ندارد. این مسئله تا آنجا پیش رفت که شرکت پرکینز در سایت خود هرگونه ارتباط و مسئولیتی نسبت به موتورهای دیزلLovolرا نفی کرده است. همچنین شما با جستجوی عنوان “perkins lovol engines Tianjin” در گوگل میتوانید به لینک مربوطه در سایت پرکینز دست یابید. بدیهیست هرگونه بحث در مورد دیزلهای لوول چین به عنوان پرکینز کاملاً منتفی خواهد بود. قیمت دیزلهایLovolدر مقایسه با قیمت دیزل های پرکینز در توانهای مشابه کمتر از نصف می باشد. قیمت موتور دیزل بیشترین بخش قیمت هر دیزل ژنراتور را تشکیل داده و معمولاً بیش از 50% قیمت آن میباشد.

  • فرآیند همگام سازی یا سنکرون پارالل می تواند به صورت خودکار توسط یک ماژول سنکرون سازی خودکار یا به صورت دستی توسط اپراتور آموزش داده شده انجام شود.
  • این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند.
  • نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).
  • بخش معدن و استخراج مواد معدنی در سراسر جهان به شدت وابسته به قدرت موتور دیزل به بهره برداری از منابع طبیعی مانند شن، ماسه، فلزات گران بها، سنگ آهن، نفت، گاز و زغال سنگ است.
  • ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد.
بخوانید:  بهترین مودم همراه اول موجود در بازار ایران + بررسی مشخصات فنی مخاطب

در حالت پایدار رگولاتورها قادر خواهند بود تا ۰٫۵٪ ولتاژ نامی، خروجی ژنراتوررا رگوله کنند. برای مجموعه ژنراتورهایی که کاربرد اضطراری دارند، استفاده از بار پشتیبانی شده برای انجام آزمایش می‌تواند غیر عملی باشد. برای انجام آزمایش می‌توان از یک بانک بار موقت یا دائم استفاده کرد. گاهی اوقات تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد. در حالت قطع برق شهری به صورت خودکار اقدام به تأمین برق مشترکین می‌کند.

معرفی کم مصرف ترین دیزل ژنراتور| مزایا و کاربرد

سلام جناب خمری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد. هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره).

موتور دیزلی یکی از مهمترین بخش های دیزل ژنراتور و منبع انرژی مکانیکی ورودی می باشد. به طوریکه احتراق سوخت در سوپاپ های موتور باعث حرکت پیستون ها و در نتیجه تولید انرژی مکانیکی می شود که این انرژی مکانیکی تولید شده از طریق میل لنگ به ژنراتور منتقل می شود. یک نیروگاه جزیره‌ای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آن‌ها انتظار می‌رود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند. همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند. موتورهای دیزل به دلیل استهلاک کمتر و توان بیشتر در نیروگاه های تولید پراکنده برق توسط ژنراتورها نیز مورد استفاده هستند .

بخوانید:  دکوراسیون رستوران ایرانی باید چگونه باشد؟

در مواقعی که نیاز بود که قطعی برق احساس نشود باید تابلوی برق بصورت سنکرون دیزل ژنراتور پارالل ساخته شود. همچنین در مواقعی که توانی بیش از حد توان دیزل ژنراتور مورد نیاز باشد، دو یا چند عدد دیزل ژنراتور با یکدیگر سنکرون پارالل می شوند. فروش انواع دیزل ژنراتور Diesel Generator پرکینز کاترپیلار کامینز ولوو و… – دیزل ژنراتور وسیله ای جهت تولید برق سه فاز اضطراری یا نیروگاهی می باشد. مخزن و سیستم سوخت در دیزل ژنراتور وظیفه تامین و انتقال سوخت را برعهده دارد. مخزن سوخت در دیزل ژنراتورهای کوچک به طور معمول در کنار پایه شاسی قرار دارد اما برای دیزل ژنراتور های سایز بزرگ تر نیازمند نصب مخرن سوخت خارجی به صورت جداگانه هستید.

۳- دیزل ژنراتور دائم کار (continuous Diesel Generator)

دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی آبیاران