دیگر سکوت نمی‌کنم/ از حق من در بازی‌های کشورهای اسلامی و لیگ جهانی باکو دفاع نشد!

وی گفت: واقعا تاسف برانگیز است که نه تنها از حق من در این دو مسابقه اخیر دفاع نشد بلکه باید شاهد حرف‌های کذب و دروغ هم باشم. در این یک دهه‌ای که عضو تیم‌ ملی بودم همیشه ترجیح دادم سکوت کنم اما اگر قرار به صحبت باشد گفتنی بسیار دارم.


دارنده مدال طلای آسیا گفت: ضمن اینکه قبل از اعزام به باکو درخواستم از کادر فنی این بود که با توجه به اقتدار کاراته ایران در جهان شرایط را طوری ایجاد کنند که مانع قضاوت داور قزاقی در کمیته من شود چرا که همین داور مغرضانه که فیلم‌ها و مستندات آن هم موجود است سهمیه المپیک، مدال بازی های کشورهای اسلامی و چندین لیگ جهانی که برای کسب سهمیه المپیک بود و در انتها همین مسابقات باکو را از من سلب کرد.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دیگر سکوت نمی‌کنم/ از حق من در بازی‌های کشورهای اسلامی و لیگ جهانی باکو دفاع نشد!

علیپور گفت: تشکر ویژه دارم از پگاه زنکنه مربی تیم ملی؛ به نظرم او تنها کسی بود که خالصانه و صادقانه کنار تیم بود.

عضو تیم ملی کاراته گفت: همیشه ترجیح دادم سکوت کنم اما اگر قرار به صحبت باشد حرف‌های بسیار دارم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

عضو تیم ملی کاراته تاکید کرد: هدفم از حضور در مسابقات باکو رسیدن به فینال بود که متاسفانه در پای فینال بازهم قربانی نادآوری شخص خاص شدم. دوست دارم در پایان به این نکته هم اشاره کنم من بعد از بازگشت تیم از ترکیه تا لحظه اعزام به باکو حتی موبایلم را خاموش کرده بودم و این فدراسیون و عوامل فدراسیون بودند که به دنبال افراد خانواده من بودند تا برای اعزام متقاعدم کنم در چنین شرایطی در حیرتم چرا خانم امینی اعلام کردند که فدراسیون و آشوری موافق اعزام بنده نبودند!

رزیتا علیپور، عضو تیم ملی کاراته زنان در واکنش به حواشی پیش آمده برای تیم‌ ملی پیش از اعزام به مسابقات کاراته وان باکو و صحبت‌های اخیر اشرف امینی نایب رئیس مستعفی فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: با توجه به مصاحبه اخیر خانم امینی لازم می‌دانم یکسری مسائل را بازگو کنم. بعد از بازی های کشورهای اسلامی در قونیه و آن ناداوری هایی که در آن بازی ها توسط داور قزاق برایم رقم خورد به سرمربی تیم ملی فرحناز ارباب اعلام کردم که به دلیل شرایط روحی نامساعدی که در آن بازی ها برایم به وجود آمد نمی‌خواهم در کاراته وان باکو شرکت کنم اما به دلیل تماس‌های مکرر آشوری و کادر فنی با خانواده‌ام برای متقاعد کردن من جهت شرکت در این مسابقات انجام می‌شد در نهایت لحظه آخر تصمیم گرفتم که در باکو به میدان بروم.

بخوانید:  محمد ذوالفقاری به عنوان معاون اجرایی این سازمان منصوب شد