رئیس ستاد های مردمی دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند+حکم


به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد ؛ طی حکمی از سوی علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف، دکتر خلیفه خلقی پور به عنوان “رئیس ستاد مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد” منصوب شد. این انتصاب در راستای تقویت فعالیت‌های انتخاباتی و مردمی دکتر قالیباف در این استان انجام شده است.

در این حکم، علی نیکزاد، رئیس ستاد مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف با تأکید بر اهمیت نقش آقای خلقی‌پور در هماهنگی و مدیریت امور انتخاباتی در استان، وی را به این سمت منصوب کرده و برای او آرزوی موفقیت کرده است.

متن حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی، جناب آقای خلیفه خلقی پور

با سلام علیکم

با عنایت به تجربیات ارزنده، دقت و تعامل خوب حضرت‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس ستاد مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با همدلی تمامی اعضای محترم، در مسیر تسریع و ارتقای رویکردهای مردمی منسجم، نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرید.”

این انتصاب با هدف افزایش هماهنگی و کارآیی در برنامه‌های انتخاباتی دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است. نیکزاد در ادامه حکم خود آورده است:

پایبندی به اصول و قانون‌مداری در تمامی عرصه‌های انتخاباتی، همواره مورد تأکید اینجانب بوده و امیدوارم با همکاری و همدلی مجموعه همکاران، شاهد تحقق این مهم باشیم.”

آقای خلقی‌پور با سابقه درخشان در عرصه‌های مدیریتی و مردمی، پیش از این نیز در سمت‌های مختلفی فعالیت داشته و این انتصاب از سوی بسیاری از ناظران به عنوان گامی مؤثر در تقویت روندهای مردمی و انتخاباتی ستاد دکتر محمد باقر قالیباف تلقی می‌شود.

بخوانید:  جزییات فرآیند ویژه‌ای که شهید رئیسی برای انتخاب مدیران دولت درنظر گرفتند به روایت سخنگوی دولت

در پایان، رئیس ستاد مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف از خداوند متعال موفقیت و پیروزی در این مسئولیت خطیر و انجام وظایف به بهترین نحو را برای آقای خلقی‌پور مسئلت نمود.

انتهای پیام/



منبع