رابطه با کشورهایی که به مقدسات توهین می کنند معنا ندارد

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

photo_2023-01-13_14-04-08

photo_2023-01-13_14-03-54

درپایان نماز جمعه، نمازگزاران با شرکت در یک راهپیمایی ، توهین به مقدسات و مرجعیت را بشدت محکوم کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: این همه پیامبر آمدند تا انسان سازی کنند و شما مادران همین شغل انبیا را دارید و با مراجعه به قرآن اهمیت این جایگاه بخوبی دیده می شود.

عابدینی اضافه کرد: ببینید سرنوشت کسانی که با اسرائیل سازش کردند به کجا رسید و ایران اسلامی که مبارزه کرد به چه اقتداری رسیده است.

photo_2023-01-13_14-42-19

خطیب جمعه قزوین یادآوشد: قرآن بزرگترین سرمایه و گنجینه ارزشمندی است که اگر از آن و سیره ائمه و تاریخ پر افتخار آبا و اجدادی خود بهره ببریم و تقوای خود را افزایش دهیم اوضاع سامان می یابد.

عابدینی در ادامه روز مادر را هم به مادران تبریک گفت و افزود: نیکی به والدین بویژه مادران در دین و از سوی پیامبر اعظم توصیه و تاکید شده وباید اذعان کرد مادران مسئولیت تربیت فرزندان را بر عهده دارند و این کار از رئیس جمهور و نماینده و مدیر شدن بیشتر اهمیت دارد و بچه داری شریف ترین شغل و تحویل یک انسان کامل به جامعه بزرگترین خدمت و مسئولیت است.

وی گفت: با بصیرت و هوشیاری باید دشمنان را بشناسیم و از رابطه با آنها خودداری کنیم.

وی در ادامه گفت: توصیه دینی است با کسانی که به مقدسات شما توهین کرده و دین را به سخره می گیرند معامله نکنید و رابطه نداشته باشید.

وی سالگرد انتصاب رهبری به امامت جمعه تهران و فرار شاه معدوم از کشور را یادآورشد و اظهارداشت: خوشحالی و نشاط خبر شاه خائن یادمان نرفته و امیدواریم بساط آمریکا از کشور برچیده شد و امروز عزم ما پس از شهادت سردار سلیمانی بسیار جدی است که آمریکا از منطقه اخراج شود و این شعار عملی خواهد شد.

بخوانید:  پذیرش ۵۵۷۴ مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مرکزی

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: انسان متقی هرگز در اداره کار مردم را به تاخیر نمی اندازد، در شراکت و معامله خطا نمی کند اما اگر بی تقوایی باشد و از قرآن فاصله بگیریم به همدیگر آسیب می زنیم.

photo_2023-01-13_14-04-20

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ آیت الله عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: هرچه بدی می بینیم از بی تقوایی است و اگر به دین اهمیت دهیم و قران را فراموش نکنیم به سعادت می رسیم.

امام‌ جمعه قزوین افزود: در باره اغتشاشات رهبری فرمودند دشمنان نیامدند روی مشکلات دست بگذارند بلکه روی نقاط قوت ما دست گذاشتند و به پرچم، وحدت، دین و انسجام و قدرت نظامی ما و عفاف و حجاب زنان جامعه اهانت کردند تا به ما ضربه بزنند و مهندسی آنها تحسین برانگیز بود و هر چه داشتند به میدان آوردند اما سرشان به سنگ خورد و به هدف نرسیدند و بساطشان جمع شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پیش بینی می کنند قدرت آینده در دست کشورهایی است که در تولید وطراحی پهباد حرفی برای گفتن دارند و اگر قبلا روی تجهیزات نظامی و دفاعی و موشک حساب می کردند امروز می گویند هر کس پهباد دارد قدرتمند است.

آیت الله عابدینی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت اظهارداشت: به مسئولان فرانسه می گوییم اگر سرنوشت سلمان رشدی را می دیدید این اهانت را نمی کردید و کسی که به ساحت امام توهین کرد دیدیم چه شد و یک رژیم را سرنگون کرد و اگر توهین در ان روز رژیم را ساقط می کرد امروز این کارایی را دارد یک حکومت را ساقط کند.

بخوانید:  افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور

دشمنان در اغتشاشات به هدف نرسیدند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: دشمن وقتی می بیند امنیت و اقتدار بالایی داریم نگران است اگر این پیشرفت تثبیت شود و ما بتوانیم اقتصاد و بیکاری و اشتغال خود را حل کنیم دیگر دشمنان قادر به هیچ کاری نخواهند بود.

 





عابدینی اضافه کرد: انها که قلم و رسانه دارند مراقب باشند در مسیر دشمن نروند و هنرمندان نیز هوشیار باشیند فریب دشمنان را نخورند و به مسیر اشتباه نروند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: اگر در برابر دشمنان غدار مثل آمریکا، انگلیس و عربستان قرار گرفتید باید ذکر خدا را فراموش نکنید و بدانید امروز در ناملایمات هم می توانیم از آن حضرت و ائمه کمک بگیریم.

photo_2023-01-13_14-04-55

رابطه با توهین کنندگان به مقدسات معنایی ندارد

انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟

آیت الله عابدینی با تبریک میلاد بانوی بزرگ عالم هستی حضرت فاطمه زهرا(س) و ام ابیها به مادران و همسران و خواهران شهدا گفت: همه امامان خود را شاگرد حضرت فاطمه زهرا(س) می دانند و اگربخواهیم از فضایل بیشمار حضرت زهرا نامی ببریم باید گفت آن حضرت، دریای آرامش و اهل ذکر بود و همواره خود را در محضر خدا و بنده پروردگار می دید.

وی بیان کرد: کسی که جاسوس می شود از یاد و ذکر خدا غافل بوده و هر کس اهل ذکر شد با نشاط و امیدوار و آرام می شود لذا توصیه می شود هرگاه ناامید شدید با ذکر خدا خود را آرام کنید و مرکز ذکر هم قرآن کریم، حج و نمازو راز و نیاز با خدا و نجات بخش است.

بخوانید:  قهرمانی تیم ملی جوانان در کافا